Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MaRi24 sa:Tragiskt att folk inte kan läsa skyltar och parkerar framför en nödutgång.
+1geologen sa:Men jordnötter är inte egentliga nötter, så det är helt korrekt att varna för att det kan finnas spår av nötter om så är fallet. Man kan vara allergisk mot vanliga nötter men tåla jordnötter, även om många är allergiska mot båda.
Örjan Lax sa:
Örjan Lax sa:Hmmm, "baklämsutlösning"... Det var ett nytt ord för mig. En smula ekivokt.
Är inte det lagligt i Sverige från 1a Augusti? Eller gäller det bara alla andra EU länder. Med recept i Sverige alltså.staine sa:Bra där landstinget. STOP, inte nyttja sådana växter!
Nog för att det förekommer cyklisthat, men att uppmana dem (och gående) att begå självmord tycker jag faktiskt är att gå över gränsen ...kais01 sa:happyride-östersund-medlemmen jon postade denna på fejan...
.
9,0 barjanolle sa:Vad är det roliga?
ooms sa:Lidl slår till med en riktigt fet rabatt!
ooms sa:Lidl slår till med en riktigt fet rabatt!
Kompisar till mig stod för *många* år sedan på en båtmässa och sålde pussel: 45:- styck eller 2 för 100:- Det var åtskilliga kunder som köpte 2 garvande.tmalm sa:Coop erbjöd apelsiner för 9:90 för ett tag sedan. Eller tjugo för två.
/T
Det är mycket enklare än så att lösa. Genom att varje dag konsekvent ge de som parkerar där en saftig kontrollavgift så upphör problemet.frause sa:MaRi24 sa:Tragiskt att folk inte kan läsa skyltar och parkerar framför en nödutgång.
Dags för en utrymningsövning med en strategiskt placerad rökmaskin så folk tvingas ut den vägen. Sen följer man upp med filmvisning. Ni vet den där de brukar köra på brandskyddsutbildningar när folk på en spelning ligger staplade fyra, fem på höjden i dörrhålet och inte kan komma loss för att det trycks på bakifrån, ända tills det blir tyst. Sen avslutar man det hela med att skicka en faktura för reparation av dörrbladet till bilägaren.
Eld sa:Det är mycket enklare än så att lösa. Genom att varje dag konsekvent ge de som parkerar där en saftig kontrollavgift så upphör problemet.frause sa:MaRi24 sa:Tragiskt att folk inte kan läsa skyltar och parkerar framför en nödutgång.
Dags för en utrymningsövning med en strategiskt placerad rökmaskin så folk tvingas ut den vägen. Sen följer man upp med filmvisning. Ni vet den där de brukar köra på brandskyddsutbildningar när folk på en spelning ligger staplade fyra, fem på höjden i dörrhålet och inte kan komma loss för att det trycks på bakifrån, ända tills det blir tyst. Sen avslutar man det hela med att skicka en faktura för reparation av dörrbladet till bilägaren.
kais01 sa:du tror för gott om mänskligheten. det finns en outtömlig mängd nya rövar.
Den där foilande trampbåten har man ju stått och dräglat över på nån båtmässa för hundra år sen.MartinRF sa:Kompisar till mig stod för *många* år sedan på en båtmässa och sålde pussel: 45:- styck eller 2 för 100:- Det var åtskilliga kunder som köpte 2 garvande.tmalm sa:Coop erbjöd apelsiner för 9:90 för ett tag sedan. Eller tjugo för två.
/T
Motivet var fjärde fotot av dessa: http://hem.bredband.net/mschoon/af_Chapman_II/galleries/Tests_1989/index.html
/Martin
Trampbåtsföreingen af Chapman är sedan länge upplöst. Senast jag hörde något om båten i fråga hade motsvarande förening på universitet i Delft förbarmat sig över henne. De har (hade?) något slags trampbåtsmuseum. Det här är åtskilliga år sedan så hur det står till nu vet jag inte.perzzon sa:Den där foilande trampbåten har man ju stått och dräglat över på nån båtmässa för hundra år sen.MartinRF sa:Kompisar till mig stod för *många* år sedan på en båtmässa och sålde pussel: 45:- styck eller 2 för 100:- Det var åtskilliga kunder som köpte 2 garvande.tmalm sa:Coop erbjöd apelsiner för 9:90 för ett tag sedan. Eller tjugo för två.
/T
Motivet var fjärde fotot av dessa: http://hem.bredband.net/mschoon/af_Chapman_II/galleries/Tests_1989/index.html
/Martin
Lever den än?