Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
asomianders sa:Undrar hur långt det är?
Hjulning sa:Stålhäst sa:Någon som är sugen på att köpa julskinka för 65% dyrare än normalt?
Nu har jag suttit i 5 minuter och försökt förstå utan att lyckas, snälla avslöja! :)
marr sa:Hjulning sa:Stålhäst sa:Någon som är sugen på att köpa julskinka för 65% dyrare än normalt?
Nu har jag suttit i 5 minuter och försökt förstå utan att lyckas, snälla avslöja! :)
Styck vs kilo.
Åh. Den var inte att leka med...Vet inte om jag visat den förut. Men för mig innebär den en kamp mot elementen. En kamp att få folk att förstå och en kamp i själva skapandet. Det gör ont. Cred till Slagstafärjan.
Vet inte om jag visat den förut. Men för mig innebär den en kamp mot elementen. En kamp att få folk att förstå och en kamp i själva skapandet. Det gör ont. Cred till Slagstafärjan.
Intressant jämför-pris också... (ska väl räknas ut på köp av en produkt, inte på rabatterat pris)
ska det väl inte? jämförelsepris är för att man snabbt ska kunna jämföra priset på köp, dvs. är det halva priset vid köp av två produkter ska jämförelsepriset vara på båda produkterna, för att man snabbt ska kunna jämföra priset med andra butikerIntressant jämför-pris också... (ska väl räknas ut på köp av en produkt, inte på rabatterat pris)
Intressant jämför-pris också... (ska väl räknas ut på köp av en produkt, inte på rabatterat pris)
Men har ingen sett att jämförelse pris är 10 (!) gånger billigare?
Tjena!
35:-/litern? Det är två burkar på 50 CL vilket ger en liter..
Aaah, den som var så rolig!
Måste vara en Smart TVPå ett staket vid jobbet hänger det en skylt som det står.
"Platsen övervakas av TV"
Jag vet inte riktigt vad som menas, är jag med i en dokusåpa kanske...
Haha!Jag blev lite osäker på vad som gäller..
Visa bilaga 404920