Sambal Oelek
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Var nära på att köpa sådana jag med. Men... du får vara snyggast själv :)Jag har Biltemas badshorts som har just varmkorvsmotiv. Jag är snyggast på stranden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var nära på att köpa sådana jag med. Men... du får vara snyggast själv :)Jag har Biltemas badshorts som har just varmkorvsmotiv. Jag är snyggast på stranden.
marcusoscarsson.se

I så fall beror det inte på badshortsen. Rätt gener?Jag har Biltemas badshorts som har just varmkorvsmotiv. Jag är snyggast på stranden.
Finns tydligen en hel outfit om man vill utveckla temat. Fantastiskt!Var nära på att köpa sådana jag med. Men... du får vara snyggast själv :)
Finns även matchande underställ.Finns tydligen en hel outfit om man vill utveckla temat. Fantastiskt!
![]()
Ja, det blir en större omsättning i ekonomin då fordon behöver bytas ut pga rost. Håller folk i arbete inom fordonsindustrin.jag tror det är sådana killar som saltar vägbanan helt enkelt. Kan hålla med om att det är ganska tråkigt med saltade vägbanor :) fast det har sina fördelar också såklart.
Vill ha faktor på den ?Finns tydligen en hel outfit om man vill utveckla temat. Fantastiskt!
![]()
Vad är en jävul? (Djävul) ?Visa bilaga 517180
Vad är en saltbög?
Måste vara en jävig ul. Men vad en ul är har jag inte kommit på ännu.Vad är en jävul? (Djävul) ?
Är det tredje gången den är med i tråden...
Samt cykelindustrinJa, det blir en större omsättning i ekonomin då fordon behöver bytas ut pga rost. Håller folk i arbete inom fordonsindustrin.
Då är vi uppe i 2 st fördelar.Samt cykelindustrin![]()
En cykel är väl ett fordon?Samt cykelindustrin![]()
Nej, det är en leksak, ett kontsföremål, ett tävlingsredskap, ett uttryckssätt, en hobby, ett terapiredskap eller ett sammlarobjekt. Fordon låter för trist....En cykel är väl ett fordon?
En cykel (eller fler) är lösningen på alla problem. Ingen annan beskrivning behövs.Nej, det är en leksak, ett kontsföremål, ett tävlingsredskap, ett uttryckssätt, en hobby, ett terapiredskap eller ett sammlarobjekt. Fordon låter för trist....
En salt
Jo..En cykel är väl ett fordon?
Det kan en bil vara för vissa med ...... en cykel är så mycket mer
Inte nu? Det var väl en 80-tals grej att tycka att bilar var något annat än assmovers?Det kan en bil vara för vissa med ...
Man tar sig från punkt A till punkt B när man cykelpendlat...alltså ett fordon ..
Nej ..Inte nu? Det var väl en 80-tals grej att tycka att bilar var något annat än assmovers?
Avslöjande: dina egna personliga preferenser och övertygelser är ibland inte desamma som alla andras.Inte nu? Det var väl en 80-tals grej att tycka att bilar var något annat än assmovers?
Nej kanske inte. Men peek bil cool tiden är sedan länge förbi. De beklagar sig på bilforum och krönikörer i biltidningar beklagar sig att ungdommar inte är intresserade av bilar längre. Så nog är det en samhällstrend och det har fått en töntaura att vara intresserad av bilar. Idag skall du köra klassikern, självförverkliga dig själv och allt vad som är hett.Avslöjande: dina egna personliga preferenser och övertygelser är ibland inte desamma som alla andras.
Du har nog rätt i att färre har bilar som ett intresse. Läste en krönika nånstans om att bilar är på väg att vandra samma väg som mobiltelefonen gjort: från att ha intresserat teknikentusiaster och ingenjörer och varit lite statusladdad till att nu vara en pryl som bara ska funka men utan att de flesta egentligen ”tycker om” sin mobil. Den (snart) självkörande elbilen blir ungefär samma typ av produkt förr eller senare.Nej kanske inte. Men peek bil cool tiden är sedan länge förbi. De beklagar sig på bilforum och krönikörer i biltidningar beklagar sig att ungdommar inte är intresserade av bilar längre. Så nog är det en samhällstrend och det har fått en töntaura att vara intresserad av bilar. Idag skall du köra klassikern, självförverkliga dig själv och allt vad som är hett.
Är fötterna också fordon då? Då blir man skattebefriad efter 30, gott :DMan tar sig från punkt A till punkt B när man cykelpendlat...alltså ett fordon ..
Nej kanske inte. Men peek bil cool tiden är sedan länge förbi. De beklagar sig på bilforum och krönikörer i biltidningar beklagar sig att ungdommar inte är intresserade av bilar längre. Så nog är det en samhällstrend och det har fått en töntaura att vara intresserad av bilar. Idag skall du köra klassikern, självförverkliga dig själv och allt vad som är hett.
Ja det var en påtaglig skillnad när jag bodde i Nederländerna tre år (för jobb när IT-boomen lagt sig helt för första gången 2002). De flesta bilägare hade nåt mindre och billigt, och många verkade leasa sin bil. Medan Stockholm var fullt med Volvo V70 combi osv. En del av anledningen är väl att det är så tätt befolkat, men det är nog flera skillnader, t.ex. allmän opinion och lobby-tendenser.Generellt sett är det trenden. Men jag var förvånad hur mycket status bilarna har för många i Stockholm när jag flyttade till Sverige. Förväntade mig att det skulle vara ungefär som i Nederländerna, men Stockholms gatorna är fyllda med stora Audis och Volvos. Många ungdomar verkat inte intresserad i bilarna. Men flera nyblivna föräldrar i stan kör Volvo XC40, som är säkert en bra bil, men mer en investering i status än i en fordon för att ta dig från A till B.
Jag tror det där med att bilar inte är statusprylar för ungdomar beror på i vilka kretsar man rör sig och var i landet det är. Där jag bor finns det en grupp ungdomar där bil definitivt är en statussymbol.Generellt sett är det trenden. Men jag var förvånad hur mycket status bilarna har för många i Stockholm när jag flyttade till Sverige. Förväntade mig att det skulle vara ungefär som i Nederländerna, men Stockholms gatorna är fyllda med stora Audis och Volvos. Många ungdomar verkat inte intresserad i bilarna. Men flera nyblivna föräldrar i stan kör Volvo XC40, som är säkert en bra bil, men mer en investering i status än i en fordon för att ta dig från A till B.
Ja det var en påtaglig skillnad när jag bodde i Nederländerna tre år (för jobb när IT-boomen lagt sig helt för första gången 2002). De flesta bilägare hade nåt mindre och billigt, och många verkade leasa sin bil. Medan Stockholm var fullt med Volvo V70 combi osv. En del av anledningen är väl att det är så tätt befolkat, men det är nog flera skillnader, t.ex. allmän opinion och lobby-tendenser.
Framförallt för att vi har/hade Volvo och Saab som subventionerades via tjänstebilsprogrammen, och de byggde inga småbilar. Sedan är ju Sverige mer glesbefolkat än de flesta europeiska länder vilket leder till längre avstånd att frakta sig, och att åka långt är inte så roligt i en liten sardinburk.Ja det var en påtaglig skillnad när jag bodde i Nederländerna tre år (för jobb när IT-boomen lagt sig helt för första gången 2002). De flesta bilägare hade nåt mindre och billigt, och många verkade leasa sin bil. Medan Stockholm var fullt med Volvo V70 combi osv. En del av anledningen är väl att det är så tätt befolkat, men det är nog flera skillnader, t.ex. allmän opinion och lobby-tendenser.
Näää.... o buss o t banan är inte heller fordon då eller?Är fötterna också fordon då? Då blir man skattebefriad efter 30, gott :D
Enduro i skogen är väl 100% en leksak?Näää.... o buss o t banan är inte heller fordon då eller?
Leksaker det med?
Eller mc ? Jag leker ju med en enduro mc i skogen ibland. Då är alltså det en leksak och inte ett fordon då ?
Bara om d e inhängnat. E dinte d så e d ett fordon ?Enduro i skogen är väl 100% en leksak?