Jonas Bleckert
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Tydligt! ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som cyklist tycker jag att det är riktigt genomtänkt jämfört med skyltning och planering av cykeltrafiken. ?1. Kör sakta frammåt
2. Stanna INTE. Fortsätt fram till fordonstrafik förbjuden
3. Putta bilen sista biten för att komma till parkeringen
Jag kan erkänna att jag faktiskt passeratt sista skylten utan att putta. Jag skulle aldrig hinna hoppa ur och börja putta utan att bryta mot skylt nr 2 eftersom jag kör för sakta och bilen hinner stanna, helt i enlighet med skylt nr 1
Visa bilaga 621543
Men bortersta skylten? Gäller ju även cykel!Som cyklist tycker jag att det är riktigt genomtänkt jämfört med skyltning och planering av cykeltrafiken. ?![]()
Det är ju precis som en vanlig cykelbana. Kör här på vår nya fina cykelbana, men om 50 m är det stopp.Men bortersta skylten? Gäller ju även cykel!
Precis. Typ en nybyggd skrytcykelbana, runt hörnet, stopp, stup eller en food truck. ?Det är ju precis som en vanlig cykelbana. Kör här på vår nya fina cykelbana, men om 50 m är det stopp.
Tror att Milton behöver lära sig om kausalitet och korrelation. Man får inte liten pillesnopp av att köra BMW (kausalitet saknas), men de som kör BMW med sportknapp (wtf det nu är) har liten pillesnopp (hög korrelation).
Det kan fortfarande vara kausalitet men i omvänd riktning.
det kan bero på att om man är född 5 sep är man astronomiskt korrekt sett egentligen född i lejonet?
det kan bero på att om man är född 5 sep är man astronomiskt korrekt sett egentligen född i lejonet?
kanske det, men de som mest missar bollen är nog astrologerna, som går efter andra datum än det stjärntecken man egentligen är född i...Tjena!
Den bollen missade du rätt rejält....
haha, men det vore ju bra som en start att solen verkligen står i rätt stjärnbild.Upplever du det som det stora problemet med astrologi?
*gäsp*haha, men det vore ju bra som en start att solen verkligen står i rätt stjärnbild.
det är alltså endast ett fåtal som läser 'rätt' horoskop. som ett exempel; ingen som ser sig som födda i kräftans stjärntecken är födda där.
haha, men det vore ju bra som en start att solen verkligen står i rätt stjärnbild.
det är alltså endast ett fåtal som läser 'rätt' horoskop. som ett exempel; ingen som ser sig som födda i kräftans stjärntecken är födda där.
Jag läser alltid rätt horoskop, det som passar bäst.haha, men det vore ju bra som en start att solen verkligen står i rätt stjärnbild.
kanske det, men de som mest missar bollen är nog astrologerna, som går efter andra datum än det stjärntecken man egentligen är född i...
.
Visa bilaga 624593
kais01 kanske också vet det Ratsit vet?Tjena!
Den bollen missade du rätt rejält....
Vedungsbakad dessutom.
+1...när några på jobbet får i uppgift att märka upp verktygstavlan. Tipsade dom om att skriva på engelska så även våra utländska medarbetare förstår. Jodå. Engelska blev det i alla fall. Fast kopplingen mellan allen key och insects är kanske inte uppenbar för en engelskspråkig.
Fast just "RESTAURANG" var rättstavat. ?"RESTURANG"?
Varför har alla fönster olika utseende? Varför matchar inget av dem solskydden? Varför är det olika font på "Bar Kök" och "RESTURANG"? Varför är det ena med stora bokstäver? Är det gjort av någon som hatar designers?
Var inte detta humor i den högre skolan?Fast just "RESTAURANG" var rättstavat. ?