[OT] Roliga skyltar

[OT] Roliga skyltar
Tydligt! ?

1682025391835.png

[OT] Roliga skyltar
1. Kör sakta frammåt
2. Stanna INTE. Fortsätt fram till fordonstrafik förbjuden
3. Putta bilen sista biten för att komma till parkeringen

Jag kan erkänna att jag faktiskt passerat sista skylten utan att putta. Jag skulle aldrig hinna hoppa ur och börja putta utan att bryta mot skylt nr 2 eftersom jag kör för sakta och bilen hinner stanna, helt i enlighet med skylt nr 1

wtf.png

Senast ändrad:
[OT] Roliga skyltar
1. Kör sakta frammåt
2. Stanna INTE. Fortsätt fram till fordonstrafik förbjuden
3. Putta bilen sista biten för att komma till parkeringen

Jag kan erkänna att jag faktiskt passeratt sista skylten utan att putta. Jag skulle aldrig hinna hoppa ur och börja putta utan att bryta mot skylt nr 2 eftersom jag kör för sakta och bilen hinner stanna, helt i enlighet med skylt nr 1

Visa bilaga 621543
Som cyklist tycker jag att det är riktigt genomtänkt jämfört med skyltning och planering av cykeltrafiken. ?‍♂️

[OT] Roliga skyltar
ja det jag vet är att astrologi är humor det också. och att det kan finnas fler bollar än en, missades av någon här.

som glömt sin omeprazol??

Senast ändrad:
[OT] Roliga skyltar
Varför har alla fönster olika utseende? Varför matchar inget av dem solskydden? Varför är det olika font på "Bar Kök" och "RESTURANG"? Varför är det ena med stora bokstäver? Är det gjort av någon som hatar designers?

[OT] Roliga skyltar
...när några på jobbet får i uppgift att märka upp verktygstavlan. Tipsade dom om att skriva på engelska så även våra utländska medarbetare förstår. Jodå. Engelska blev det i alla fall. Fast kopplingen mellan allen key och insects är kanske inte uppenbar för en engelskspråkig.
+1
Jag har varit med om att en "Lathund" översattes till "Lazy dog"
(Inte av mig, den gången)

[OT] Roliga skyltar
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp