Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kommer man utanför Sveriges gränser är kulturen annorlunda. Hotellet har uppenbarligen internationella gäster. Jag minns en gång på 80-talet då jag besökte en amerikansk flygbas och blev mäkta förvånad över amerikansk frukostkultur. De hade både Coca Cola, Fanta och sockriga donuts på frukostbuffén.
Näääää. Håller inte med. Kineserna kan ju iaf fixa en god kaffe. Sen lite ”lunchmat” på det så är jag nöjd.Åk till Kina och kolla på deras överdådiga frukostbufféer så kommer ni längta till USA…
Tyskland? Ja kanske inte just proseco då iofs. Men bubbel till frukost förknippar jag med tyska affärshotell.Senaste hotellet jag bodde på hade, utöver en rejäl buffé, prosecco till självservering som ingick.
Tyska affärshotell? Jag tycker det låter som en konstig sekt.Tyskland? Ja kanske inte just proseco då iofs. Men bubbel till frukost förknippar jag med tyska affärshotell.
Malta faktiskt.Tyskland? Ja kanske inte just proseco då iofs. Men bubbel till frukost förknippar jag med tyska affärshotell.
Sorry, men spolbil, då kommer man ju osökt att tänka påVisa bilaga 768480
Spolbilen som kikade förbi idag
Vidrigt!Jag har sett fruktvin serveras till frukostbuffén.
Gammeldansk och Bloody Mary. Nu snackar vi. Tomat och selleri och lite blandade örter, hela kostcirkeln.Varje respektabel frukostbuffé innehåller Bloody Mary.
Någon på transportstyrelsen fick ett roligt uppdrag när Aeroklubben skulle registrera Sveriges första elflygplan.Brukar möta en Tesla med KWH ... på skylten.
Påminner om Hip Hip's svenskkurser, hillariousDen här sitter på vårt utedass.Visa bilaga 772056
Alkärret?
Jag gillar den på något sätt, hoppas den blir kvar för alltidTjena!
Det där är en sån klassiker. Det har undersökts varför den sitter där men ingen har fått ett bra svar.
Det är väl för att hindra alla som ska till grönan från att parkera framför depån och hindra infarten.Jag gillar den på något sätt, hoppas den blir kvar för alltid
Tjena!
Det där är en sån klassiker. Det har undersökts varför den sitter där men ingen har fått ett bra svar.
Blir nog lite gnäll bland medborgarna om vagnarna inte får komma in på städspåren.Det var spårvagnsförarna som blev ganska sura och krävde att få köra rakt fram där, staden vek ner sig och tillät det.
Det är väl för att hindra alla som ska till grönan från att parkera framför depån och hindra infarten.
Spårvagnstrafik, har jag för mig, regleras dessutom inte av trafikförordningen och vägmärkesförordningen utan av en lokal instruktion för spåranläggningen. Ett vanligt vägmärke gäller därför inte spårtrafiken om inte just den trafikregeln på den platsen är inskriven i den lokala instruktionen.Tjena!
Det räcker ju med påbudsskylten för det. Tillägsskylten är ju väldigt överflödig eftersom det är relativt svårt att hålla till vänster om refugen med en spårvagn.