[OT] [Run, Forrest, Run] Happys egen löpartråd
andematt skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Specialsulan har jag fått plocka ut då den gav
> skav i kanterna.
> Bomullsstrumpa närmast huden låter "fel".
> Ungefär som att ha ett par bomulskalsonger under
> cykelbyxorna. Funkar det verkligen för alla eller
> är det bara flax? =)
Jo det kan ju vara tur. Jag har haft tur tre-fyra gånger i veckan året runt i trettio år nu. :-) Lite mindre på vintern när det är inomhus men då har jag haft tur i innebandy istället, du anar inte hur mycket gräs, grus, inomhus och ANNAT-skor jag haft under årens lopp, aldrig skavsår men tyvärr har jag inte blivit bättre av den höga dosen aktiviteter, det hade varit önskvärt.
Edit: Det skadar väl inte att prova i alla fall? Funkar det så är ju problemet löst. Tunn bomull innerst följt av en rejäl strumpa som håller foten på plats utan att man måste strypa den helt.
-------------------------------------------------------
>
> Specialsulan har jag fått plocka ut då den gav
> skav i kanterna.
> Bomullsstrumpa närmast huden låter "fel".
> Ungefär som att ha ett par bomulskalsonger under
> cykelbyxorna. Funkar det verkligen för alla eller
> är det bara flax? =)
Jo det kan ju vara tur. Jag har haft tur tre-fyra gånger i veckan året runt i trettio år nu. :-) Lite mindre på vintern när det är inomhus men då har jag haft tur i innebandy istället, du anar inte hur mycket gräs, grus, inomhus och ANNAT-skor jag haft under årens lopp, aldrig skavsår men tyvärr har jag inte blivit bättre av den höga dosen aktiviteter, det hade varit önskvärt.
Edit: Det skadar väl inte att prova i alla fall? Funkar det så är ju problemet löst. Tunn bomull innerst följt av en rejäl strumpa som håller foten på plats utan att man måste strypa den helt.
Senast ändrad: