Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Va fan va trögt det går med den här tråden då...Gessle vad är det och reta sej på? nä kom igen nu.Cyklister i trafiken kan man ju reta sej fördärvad på...Finns så j-la många idioter som inte kan hoja med andra trafikanter.I Gävle har tekniska kontoret t.o.m satt upp skyltar i korsningar och rondeller med texten:Cyklist lämna företräde javisst.Helt rätt.Och sen kan man ju bli tokig på alla bilister som stannar för cyklister vid övergångställ.Det får ju bara cyklisterna att tro att dom har rätt...Nä fy fan!!!
Oskar skrev:
-------------------------------------------------------
> rejser skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > samt att alla som postat heter oscar
>
>
> Jamen jag stavar ju i alla fall med k?
Problem. Svårt att provocera när det basuneras ut att det är just provokation som eftersträvas.
Däremot får jag nu skriva exakt så som det är:
Att apple är genomgående mycket lyckat och bra. Windows-PC är faktiskt bara skit och till för töntiga datornördar som inte känner till den riktiga världen. Senast jag tvingades jobba med windows var jag nära att slänga ut skiten genom fönstret. En fjompig datornisse hade säkert gillat läget men knappast fått jobbet gjort eftersom dator-problemen intresserar mera.
Shimano på landsvägen är bara fånigt. Säkert funktionellt men fullständigt själlöst och dött.
Att många här på happy inte kan se skillnaden mellan harmlös vänligt sinnad ironi och regelrätta hån. Vissa försöker vara lustiga med plumpa påhopp som bara är så låga. Många bryr sig på allvar över små struntsaker. Har ni inget liv eller är ni bara bortskämda glin?????
- Eller har ni bara jäkligt ointelligent humor?
Fultyskar är provocerande - speciellt fultysk-kaisern Canyon. Varför måste de ha en kombination av lågt pris och tiptop-kvalitet? Man måste ikläda sig rollen som idiot om man köper något annat.
DH ser tufft ut men har nog ingenting med riktig cykling att göra. All DH bör således vara OT här på Happy
Fixiecyklar är snygga men fixietalibanerna endast själviska narcissister. Man riskerar hellre trafikolyckor pga. bromsfrågan än placerar "förfulande" bromsar på cykeln.
Tamale är fruktansvärt, fruktansvärt jobbigt i längden.