Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ForesterGuy sa:Tidig CVT-låda...
tobo sa:Renault 5 är en klassisk fransk automobil, dock inte optimal husvagnsdragare, i detta klassiska cykelrelaterade klipp:
ForesterGuy sa:Dags för en bild på en diktator?
h.g.j sa:ForesterGuy sa:Dags för en bild på en diktator?
Gills det med en licenstillverkad fransos?
JTF sa:Jo, dom kom väl i trälådor till Ana i Nyköping och slutmonterades där. Några andra utländska märken som också kom den vägen. Sen på 60-talet tog väl Saab över mer och mer.
ForesterGuy sa:JTF sa:Jo, dom kom väl i trälådor till Ana i Nyköping och slutmonterades där. Några andra utländska märken som också kom den vägen. Sen på 60-talet tog väl Saab över mer och mer.
Chrysler bl.a, apropå Simca.
Kneecap sa:Tjena!
Kan väl slänga in en H också
Pfaff sa:Misstänkt likt en HY i mina ögon.
tobo sa:En tråd om klassiska franska automobiler på ett cykelforum måste givetvis ha med Peugeot 504 Mavic service des courses.
De hette också 504, fast med tillägget Break.Hasse#7 sa:tobo sa:En tråd om klassiska franska automobiler på ett cykelforum måste givetvis ha med Peugeot 504 Mavic service des courses.
En sån här fast kombi och ljusblå hade vi i familjen. Eller är det en annan beteckning för kombi?
JTF sa:De hette också 504, fast med tillägget Break.Hasse#7 sa:tobo sa:En tråd om klassiska franska automobiler på ett cykelforum måste givetvis ha med Peugeot 504 Mavic service des courses.
En sån här fast kombi och ljusblå hade vi i familjen. Eller är det en annan beteckning för kombi?
Fanns även en kombi med extra sätesrad kallad Familiale.
Nä den är lite för liten. Den vi hade var aningen större. Liknande utseende fram men nästan antydan till fenor bak trots att det var en kombi. 505?
JTF sa:Aha, då var det kanske en 404?
JTF sa:Sen när Peugeot 604 kom 1975 så blev det genast fyrkantigare och i mitt tycke fulare. Men den var nästan att betrakta som lyxbil för sin tid, med t.ex. V6-motor (den s.k. PRV-motorn som även satt i lyxigare Renault och Volvo 260-serien, senare 760) automatlåda och påkostad inredning med elfönsterhissar m.m.
Dude sa:Det bästa av två världar!
Dude sa:Det bästa av två världar!
heklamama sa:Dude sa:Det bästa av två världar!
Ojsan hoppsan.
Jag har kört rätt mycket 2cv i mina dar.
Det där var hårigt.
Jag har faktiskt även sett och hört en 2cv med BMW motor i.