Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oxå kul att hon blivit så bra så snabbt. Det är ju inte givet när man byter sport...
Det här är hennes andra säsong, hon debuterade i världscupen redan sin första säsong. Har för mig de sade för några veckor sedan att hon har snabbare utveckling än vad Magdalena Forsberg hade när hon bytte fr längd till skidskytte.Nu är jag möjligen lite elak men är det så snabbt hon blivit bra egentligen (?) när var det hon fick för sig att byta?
Däremot är väl Stinas enorma ansträngningar för att bli en skidskytt ett bra bevis för att det är en tuff krävande sport som dramatiskt skiljer sig mot exempelvis längd.
Nja, en kan ju räcka.Dags för Röiseland drar på sig ett par bom.
Var det där en invändning mot det jag skrev? I så fall förstår jag inte logiken.Linn gick ju inte i nåt vacuum utan tampades med andra duktiga åkare (utan att plocka upp nån flagga).
Blir det Stinas första OS utan medalj?Det blev Mona och Stina!
Yep, det blir Tv-spel och Takeaway Pekinganka på rummet istället. Låter nästan trist..Blir det Stinas första OS utan medalj?
www.langd.se
Jag lyckades också undvika det, puhh!?Tur att man inte blev uttagen.
www.langd.se
Vad menas med "Skidskytteförbundets medicinska team bedömer att dessa tre aktiva kan tänkas vara kontaktpersoner och åtgärden vidtas för att undvika risk för smittspridning."?Minskad trupp till VC-tävlingarna:
![]()
Tre skidskyttar fick vända hemåt - Langd.se
Tre aktiva som rest från Sverige för att delta i veckans World Cup i Antholz har fått vända och rest hem igen. Det handlar om Victor Brandt, Felicia Lindqvist och Emil Nykvist.www.langd.se
Nej, du är inte ensam. Jag tycker också det var allt annat än glasklart.Vad menas med "Skidskytteförbundets medicinska team bedömer att dessa tre aktiva kan tänkas vara kontaktpersoner och åtgärden vidtas för att undvika risk för smittspridning."?
Att de har varit i kontakt med någon som sen testat positivt och riskerar nu själva vara smittbärare?
Kanske bara jag som tycker den formuleringen lät lite luddig. Det kunde sagts med bättre ord kan jag tycka. Misstänks de vara smittade kanske man inte ska sätta dem på ett plan på några dagar...