Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, fullt skytte och gav vad hon hade i skidåkningen. Svårt att göra så mkt mer för henne.Hon verkar ha gett vad hon hade i alla fall, Anna. Låg kvar länge.
Ja, Frankrike är nog kanske det land som lyckats bäst med skidorna i detta OS, både på längdsidan och i skidskyttet.Hade Magnusson haft likadana skidor som fransyskorna hade nog varit på pallen. Men vallningen är en del av sporten så välförtjänt av Frankrike men oj vad kul det hade varit för Magnusson med en individuell OS-medalj.
Trist! Är det inte Italien som har hårda regler för idrottare som haft hjärtproblem att dom inte får tävla längre? Har för mig att det var så för Colbrelli.![]()
Skidskytte: Tommaso Giacomel har genomgått hjärtoperation
Tommaso Giacomel avbröt masstarten på OS efter två skytten. Nu meddelar Italienska skidskytteförbundet att stjärnan har genomgått en lyckad hjärtoperation. Enligt förbundet kommer 25-åringen att genomgå ytterligare undersökningar innan han kan återuppta träningen.www.svt.se
Är det bara jag som har svårt att räkna honom som svensk i skidskyttesammanhang?Svenskt brons i äldre herrjuniorklassen på VM. Tyvärr en bom för mkt för att det skulle finnas guldchans.
Vi får nog ta vad vi får i dessa sammanhang.Är det bara jag som har svårt att räkna honom som svensk i skidskyttesammanhang?