(OT) Sluta snusa, erfarenheter

Jubelero skrev:
-------------------------------------------------------
> Ey! Grattis Wilier!
>
> Barncykelvärlden kommer att bli ett brutalt
> uppvaknande för dig dock.
> 16" Hjul/12kg.
>
> Bra gjort med snuset oxå. Häng i.
> Ses vi så skall jag öppna dosan under näsan på
> dig.

Huga, trehjulingarna verkar ha kommit längre (tänker på Litespeed).

Syns vi på crossen nu på söndag, funderar på att ta mig ditt. Jag känner mig stark och duktig och borde klara lukta på snuset.

Jag hade snusat sedan jag var 14 när jag 2006-11-01 bestämde mig för att sluta. Det höll till 2008-07-20. Nu har gjag en Ettan inne och vet ni vad, jag är gladare än någonsin. Det är som en återfunnen vän.

Funderade imorse, på väg till jobbet, att ta en pipa......har inte pipat på två år. Förstår inte varför suget kom just idag.....

Nå, det får anstå, pipor är ändå så dyrt.

Nu har jag varit rökfri i en vecka skulle jag önska att jag kunde skriva nu. Men tyvärr är det inte riktigt sant kände mig tyvärr tvungen att röka två ciggareter på jobbet i lördags.
Vilket tyvärr var nödvändigt om jag inte skulle ha börjat att skälla ut gäster på krogen utan anledning.
Kan säga att det fortfarande inte känns bra är väldigt lätt irriterad samt att jag har extremt svårt att se en vettig anledning att sluta. Men det är väl bara att bita ihop och klara av det.

Har hållt mig fri i 1 1/2 år eller något sånt från snus.Kan ju inte påstå att jag mådde som en prins när jag slutade fy fan. Men nu så rökar man emellan åt istället. Men röker ofta periodsvis hehe nästan varannan vecka....helt sjukt.

Senast redigerad av en moderator:
Chriz skrev:
> Har hållt mig fri i 1 1/2 eller något sånt
> från snus.Kan ju inte påstå att jag mådde som
> en prins när jag slutade fy fan. Men nu så
> rökar man emellan åt istället. Men röker ofta
> periodsvis hehe nästan varannan vecka....helt
> sjukt.

1 1/2 vaddå? Timmar?

Grusha skrev:
> ... samt att jag har extremt
> svårt att se en vettig anledning att sluta.

Var det rökning det gällde?? Ungefär som att man inte ser en bra anledning till att smörja in sig i DDT för att hålla myggen borta.

Tillbaka
Topp