Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
pennan sa:Vad menar TS med ''snökaos''?
Jeppe_E sa:Jodå, några skåningar? orsakade kaos och misär på väl valda ställen på E6:an. Likadant varje år. Alltid någon som tror att de kan köra som vanligt. - Vadå? Jag har ju vinterdäck? Sjukt halt var det ivf.
pennan sa:Vad menar TS med ''snökaos''?
pennan sa:Asgarv.
Case closed whimp!
Azog sa:Snömängd? Ca. 5 cm...
Det underlättar att man har gångavstånd till allt också.hm sa:Som sagt inga problem att ta sig fram i en bonnhåla där man är ensam på vägen.
JLarsson sa:Var så nöjd med att Roslagsbanan funkade, låt gå med gles trafik. Men nu är en kontaktledning nedtriven vad det verkar, blir kämpigt att ta sig hem.
pennan sa:Sorry om jag lät smädande och ironisk, denna bild belyser ju verkligen vilket kaos det är i sthlm just nu, jag lider med Er, Kämpa!
Oj, vad spännande, vart tog du den bilden idag?pennan sa:Sorry om jag lät smädande och ironisk, denna bild belyser ju verkligen vilket kaos det är i sthlm just nu, jag lider med Er, Kämpa!
GoranS sa:JLarsson sa:Var så nöjd med att Roslagsbanan funkade, låt gå med gles trafik. Men nu är en kontaktledning nedtriven vad det verkar, blir kämpigt att ta sig hem.
Du har väl fötter! ;-)
hm sa:Kom fram innan kl14 efter fikarast och lite senare lunch på vägen .
Är inte snön och stockholmare som är problemet, utan alla inflyttade norrlänningar och annat mög som är i vägen på våra gator. :)
hm sa:Någon som kommit fram med bil till jobbet idag ?
Själv åkte vi kl 8 och nu har vi iaf kommit ut på andra sidan kön och har bara nån mil kvar utan köer tror jag ...
Makten sa:På Värmdövägen vid Nacka forum har nåt ljushuvud saltat. Ovanpå den stenhårda, säkert 10 cm tjocka snöskorpan som komprimerats till nära nog is av tusentals bilar. Resultatet? Blankis. #pucko
Edit: I terrängen ser det ut att ligga 30-40 cm snö. Rätt skapligt på en dag!
Raggamuffin sa:Tog småvägar istället, inga köer och få ivägen så kunde hålla bra fart - framme i vanlig tid.
Skönt att slippa E-vägar.
Makten sa:På Värmdövägen vid Nacka forum har nåt ljushuvud saltat. Ovanpå den stenhårda, säkert 10 cm tjocka snöskorpan som komprimerats till nära nog is av tusentals bilar. Resultatet? Blankis. #pucko
Edit: I terrängen ser det ut att ligga 30-40 cm snö. Rätt skapligt på en dag!
Gorby sa:Hehe.. och idag skulle tanten hem från stora stan. Ser ut som om jag bestämmer över fjärrkontrollen ikväll. Zapp zapp zapp... zapp... ähhh
JLarsson sa:Var så nöjd med att Roslagsbanan funkade, låt gå med gles trafik. Men nu är en kontaktledning nedtriven vad det verkar, blir kämpigt att ta sig hem.
Konkret sa:Gorby sa:Hehe.. och idag skulle tanten hem från stora stan. Ser ut som om jag bestämmer över fjärrkontrollen ikväll. Zapp zapp zapp... zapp... ähhh
Och lite fap fap fap?