Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej!Läggs det ner tillräckligt många OT trådar?
DET ska du vara väldigt glad för....Jag misslyckades att registrera mig på Flashback
Problemet är att första sidan dränks av trådar märkta [ot], när man vill in och läsa/lära sig något nytt om cyklar då får man trycka bakpilen flera gånger. Ofta landar man då på en tråd som är halvdöd eftersom OT trådarna är det enda som lever på framsida(utöver miyata tråden då..).Jag ser inte vad problemet är, det är väl bara att låta bli att läsa det man inte är intresserad av.
Håller med! Men vi tycks vara en minoritet här...Problemet är att första sidan dränks av trådar märkta [ot], när man vill in och läsa/lära sig något nytt om cyklar då får man trycka bakpilen flera gånger. Ofta landar man då på en tråd som är halvdöd eftersom OT trådarna är det enda som lever på framsida(utöver miyata tråden då..).
Det är iallafall mitt problem med det här forumet.
Du.. kom inte här och säg till mig vart jag får klaga och inte... Skriver sällan i OT trådar. Men klagar ofta i cykeltrådarnaNi får väl hänga här lite mer frekvent och kanske rentav bidra lite, gnällspikar![]()
Ett cykelforum. Med två rum! Ett cykelrum och ett för annat, lite mindre viktigt, kanske ett kök där man kan snacka matlagning och sprit.Vill vi att det ska vara ett vardagsrum eller ett uppslagsverk?
Du måste ha höga krav för att klassa en tråd som levande. Det duger alltså inte med 615 sidor och 28k inlägg?Problemet är att första sidan dränks av trådar märkta [ot], när man vill in och läsa/lära sig något nytt om cyklar då får man trycka bakpilen flera gånger. Ofta landar man då på en tråd som är halvdöd eftersom OT trådarna är det enda som lever på framsida(utöver miyata tråden då..).
Det är iallafall mitt problem med det här forumet.
Näe. De dyker ju inte upp i mitt flöde. Jag sorterar endast efter olästa trådar. Därför kommer endast OT trådarna upp.Du måste ha höga krav för att klassa en tråd som levande. Det duger alltså inte med 615 sidor och 28k inlägg?
Visa bilaga 753846

Långt bak! Låg en massa OT groggtrådar före. Eller vänta! Det kanske var på framsidan! Bland OT trådarna. Kan inte minnas. Har försökt att solla ut cykeltrådar en stund nu, så nu har det blivit lite jobbigt att hålla koll.@Heinrich.a, tack för att du bumpade upp denna kvalitetstråd :)
Vilken sida hittade du den på?
Om du läser OnT-trådar men inte OT-trådarna och bara visar olästa trådar känns det lite som att du bäddat OT-sängen för dig själv.Näe. Den dyker ju inte upp i mitt flöde. Jag sorterar endast efter olästa trådar. Därför kommer endast OT trådarna upp.
Skämt åt sido.
Visa bilaga 753847
Inser att det ofta handlar om villken plattform man läser forumet på. På datorn får du fram fler trådar samtidigt.Om du läser OnT-trådar men inte OT-trådarna och bara visar olästa trådar känns det lite som att du bäddat OT-sängen för dig själv.
Så här ser det ut för mig:
Visa bilaga 753850
Visst finns det OT-trådar men inte är det så illa.
Hörde jag nån säga ”kategorier”?Inser att det ofta handlar om villken plattform man läser forumet på. På datorn får du fram fler trådar samtidigt.
Men ja, hur många av trådarna där får man en intressant cykeldiskussion i. Jag hade gärna sett en del av forumet där alla byggtrådar sorterades fram. Mycket roligare att läsa om någons cykelplaner och idéer kring ett bygge än blockettråd och youtubetråden som exempel.
Vänta kategorier!? Är det typ såntdär UCI delar upp cyklingen i? Tempolopp, linjelopp och cyclocross? Ja näe jag vet inte. På happyride ska man nog inte prata om sånt. Eller ska man? Jag vet inte riktigt.Hörde jag nån säga ”kategorier”?
@Heinrich.a det var inte menat som en uppmaning att göra samma..Minns när @Tille blev avstängd för han bumpade upp typ 30st 5-10år gamla trådar.
Det var tider det..
Nej nej nej! Skulle jag aldrig göra. Iallafall inte avsiktligt. Jag kommenterar endast på trådar som dyker upp i mitt flöde och är av intresse! Oftast on-topic nya aktiva trådar. Men ibland om dom handlar om beach Boys också! Sånt kan man ju inte undgå.@Heinrich.a det var inte menat som en uppmaning att göra samma..
Du håller med trots oändligt med OT inlägg om AIK?Håller med! Men vi tycks vara en minoritet här...
Problemet är väl inte att OT finns, utan att det hamnar i cykeldelen av forumet?Du håller med trots oändligt med OT inlägg om AIK?![]()
![]()
![]()
Såna trådar lämpas i en särskild kategori.Hörde jag nån säga ”kategorier”?
Det hade ju varit super!!!!OT är markerat OT så det är inget stort problem i mitt tycke.
Det går kanske att göra en "knapp" för det i guit, OT markera istället för att skriva det i fritext, så kan användare välja att INTE se OT och slippa de trådarna?
Det här tänkte jag också tipsa om. De flesta ot-trådar verkar faktiskt vara or-taggade.OT är markerat OT så det är inget stort problem i mitt tycke.
Det går kanske att göra en "knapp" för det i guit, OT markera istället för att skriva det i fritext, så kan användare välja att INTE se OT och slippa de trådarna?
Om man tittar på vad happy varit, om inte helt sedan födelsen så i alla fall från väldigt tidig barndom, så är det en mix mellan OnT och OT. Att forumet fortfarande lever tror jag är en indikation på att denna blandning inte varit så dum.Problemet är väl inte att OT finns, utan att det hamnar i cykeldelen av forumet?
Vad är ”cykeldelen” av forumet? Såvitt jag ser finns det vara ett forum, inte olika ”delar”.Problemet är väl inte att OT finns, utan att det hamnar i cykeldelen av forumet?
Det skulle väl alla göra tänker jag?Det är väl så men mig personligen gör det inget.I och för sig kanske @Dan C och vissa andra närmast sörjande skulle uppskatta en egen AIK del av forumet.
Visa bilaga 753921
Varsågod!Det skulle väl alla göra tänker jag?
En egen AIK del i forumet!!![]()
Eftersom det är en kopia av AIK, så platsar det absolut i AIK delen av forumet.
När kommer Sparkcykel?Visa bilaga 753953
Cykelforum.