OT: Sverige VS Danmark

jävla danskar alltså. Hela vaktstyrkan har väl rökt 1 kilo gräs var inför matchen. Dom regerar liksom 1 timme efter det händer något PINSAMT.

vill inte ens tänka på hur mycket aftonbladet kommer skriva om den här skiten imorn med tanke på att dem enkelt fyllde en hel bilaga inför matchen.

Är inga censorer eller vad det heter (moderater) vakna. Hjälp, ta bort, dom skrver om sport här.

Bollar är det värsta jag vet efter puckar.

puckon på läktarna, men skulle nog säga att de största puckona va vakterna, de sprang ju inte ens efter honom, o sen låter de en till komma in, han får såringa över hela jävla planen, o inte ens på andra sidan så är vakterna snabt framme, utan de går lugnt mot honom. hade det varit i england hade killen varit nerbrottad innan han ens nådde sidlinjen, men visst, england har haft några dödsfall o därför tvingats att ta tag i skiten. i england kollar vakterna på publiken hela matchen, i denna match kollade vakterna matchen istället. sen äre ju fel att man säljer starköl på läktarna.

rätt dömt av dommaren.

Märkligt att Danskarna är så upprörda av att dom inte har kunnat jaga en skinnblåsa i önskad riktning.
Jagande av skinblåsa, plastcylinder samt plastboll är ändå till 75 % slumpvektoriserad, kan inte publiken inleda med att slå varandra i skallen, så kan man lotta resultatet.

Detta skulle leda till att massa tid sparas, skitet behöver ockupera TV och riktig sport kan visas, polisbevakningen blir billigare, jag blir inte lika uttråkad.

bengt skrev:
-------------------------------------------------------
> Är inga censorer eller vad det heter (moderater)
> vakna. Hjälp, ta bort, dom skrver om sport här.
>
> Bollar är det värsta jag vet efter puckar.

det heter admin eller nåt sånt tror jag.
jag kan hålla me om att det inte riktigt hör hemma här. men titta på ett land som Italien. där kan dessa sporter samsas. dessutom är det många i mitt fotbollslag som även cyklar. de menar att det är en kul och stimulerande träning.

ps. jag är i vart fall stolt och glad över mina bollar ;). ds

Hej, det var inte så allvarligt menat. Jag hade nog också gillat bollsporter om inte skolgymnastiken effektivt, helt och hållet, dödat mitt intresse för gruppidrottsaktiviter.

Det är därför jag gillar Happy.

Haha, är alla bollautister på happy? Sluta klanka på andra sporter. Hyckleri att vilja ha cred för sin egna sport när man dissar andra...

Matchen var ju rätt skön tycker jag. Den hade allt helt enkelt!

Underhållande match! Trist att den skulle sluta som den gjorde... sedan att en av idioterna (lönnfete dansken som påminner om Karlsson på taket) bor i Göteborg gör inte saken bättre.

Poulsen bor förövigt i Sevilla. Alltså lååångt ifrån Göteborg, som tur är.

THIS IS DEENMAAAAARK!!! hehehe

Bilagor

• this-is-denmaaark.jpg
    this-is-denmaaark.jpg
    22.1 KB · Besök: 18
Senast redigerad av en moderator:
bengt skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej, det var inte så allvarligt menat. Jag hade
> nog också gillat bollsporter om inte
> skolgymnastiken effektivt, helt och hållet,
> dödat mitt intresse för gruppidrottsaktiviter.
>
> Det är därför jag gillar Happy.

jag kan förstå vad du menar. jag gillar att spela med ett lag. har svårare att hänga med dem på fritiden eller skryta med dem i dushen. brukar oftast cykla därifrån innan krigssnacket sätter igång;)

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp