Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jomper sa:Jo det förstår jag, men det gör ju också att det blir rätt ointressant att titta på dem.
Förstår inte att Amazon inte släppte det world wide direkt när de äger hela produktionen själva.
Reivennob sa:
För dig som inte kan söka på Youtube själv!
Lunchtimmen är bokad :D
json88 sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:The Grand Tour avsnitt 1....
EFFING brilliant! :-D
Som gamla Top Gear fast bättre.
Vart vart och framför hur ser jag på detta??
http://fmovies.to/film/the-grand-tour-1.ll623/1q7n0w
HejPåDej sa:json88 sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:The Grand Tour avsnitt 1....
EFFING brilliant! :-D
Som gamla Top Gear fast bättre.
Vart vart och framför hur ser jag på detta??
http://fmovies.to/film/the-grand-tour-1.ll623/1q7n0w
Ser att man kan ladda ner programmet, någon som vågat?
jomper sa:Jo det förstår jag, men det gör ju också att det blir rätt ointressant att titta på dem.
Förstår inte att Amazon inte släppte det world wide direkt när de äger hela produktionen själva.
+1. Känns som att de tappade konceptet ganska ordentligt i det avsnittet. För mycket editing, för lite bra innehåll.jomper sa:Kollade andra avsnitter här omdagen, det var ju helt meningslöst och fullkomligt värdelöst.
Willie sa:Tycker också senaste avsnittet gav lite hopp!
Men ja "celebrity brain crash" är ett sjukt oklart segment..
marr sa:Willie sa:Tycker också senaste avsnittet gav lite hopp!
Men ja "celebrity brain crash" är ett sjukt oklart segment..
Är det så att de är nån onklippning? Hörde nått ryktas om att bbc lackat för att de blev för likt om de intervjuade kändisar, så att de nu därför avlivar dem istället?
Men ja håller med, jävligt oklar del av programmet.
Ursus sa:...programledarna som improviserar allt..
Henrik83 sa:Ursus sa:...programledarna som improviserar allt..
Min uppfattning av GT är precis raka motsatsen, allt är överspelat & replikerna är helt enligt manus. Inte ett enda skämt eller "blooper" känns genuint eller improviserat. Det som faktiskt var bra, & kändes äkta, med TopGear är som bortblåst..
Ursus sa:Henrik83 sa:Ursus sa:...programledarna som improviserar allt..
Min uppfattning av GT är precis raka motsatsen, allt är överspelat & replikerna är helt enligt manus. Inte ett enda skämt eller "blooper" känns genuint eller improviserat. Det som faktiskt var bra, & kändes äkta, med TopGear är som bortblåst..
Jag var djupt ironisk.
NLC sa:Ursus sa:Henrik83 sa:Ursus sa:...programledarna som improviserar allt..
Jag var djupt ironisk.
Men nu allvarlig?
bigmollo sa:Jag kollade på ett avsnitt igår. Tror det var första avsnittet. De provkörde 3 bilar och stod i ett tält i öknen och försökte vara roliga. Jag har alltid gillat Top Gear men det här var bara tramsigt. Ibland kan det vara bra för kreativiteten att ha begränsningar att hålla sig inom. Det här kändes bara som en bajsnödig repetition av Top Gear. Tror inte ens jag kommer se de andra avsnitten.
marr sa:GT40 hyllningen är MAGISK!
örgelgörgel sa:Det som inte kommer ifrån deras portabla studio har väl ändå hållt bra kvalitet, det är väl därför man tittar på det. Inte för studiodelarna, det måste vara med ändå. Star in a reasonably priced car var väl aldrig särskilt upphetsande heller?
marr sa:örgelgörgel sa:Det som inte kommer ifrån deras portabla studio har väl ändå hållt bra kvalitet, det är väl därför man tittar på det. Inte för studiodelarna, det måste vara med ändå. Star in a reasonably priced car var väl aldrig särskilt upphetsande heller?
En hel del av det iallafall. Deras strid i bebyggelse var ju bara tragisk dock.
marr sa:Klar förbättring mot förra året, men fortfarande långt ifrån originalet.
JT sa:marr sa:Klar förbättring mot förra året, men fortfarande långt ifrån originalet.
Originalet från 1977 menar du då eller?