Storebrush
Aktiv medlem
[OT] Tips på prisvärd nybörjarsvets
Hej! Behöver svets. Har någon tips på en duglig hemmasvets som inte kostar mer än 2k?
THNX!
THNX!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svaret är nej.
Vad ska du svetsa?
När jag var en ungt och oskuldsfullt litet barn så levde jag tillsammans med min mor, som i sin tur levde ihop med en konstnär. Han var skrot och stenskulptör och vi brukade svetsa skulpturer ihop. Och jag saknar det samtidigt som min grannet har skrot på tomten som han låter mig leka med. Det är det initiala syftet med svetsen!Älskar raka svar!
Köpte nämligen en mig/mag svets för några månader sedan och kom fram till att en vettig kostar minst 5000 + gastub.Svaret är nej.
Vad ska du svetsa?
ipprodukter.se
Men inte raka rör.Älskar raka svar!
Köpte nämligen en mig/mag svets för några månader sedan och kom fram till att en vettig kostar minst 5000 + gastub.
Ska du svetsa pinne så kan du komma undan billigare.
Därför jag svarade nej. ?
Bättre att köpa en bra begagnad än en ny billig som du bara kommer bli besviken på.
Blev denna grymt nöjd.
![]()
Migatronic Rallymig161i inkl ML 161 3M - IP Produkter AB
En kompakt och bärbar multi-svetsmaskin, som ger dig alla processer i en maskin - MIG, MMA (pinne) och enkel TIG (skraptändning). När som helst och var som helst. Med enfas (230 V) och PFC kan du svetsa med lång nätkabel eller med generator som strömkälla. Välj MIG på funktionspanelen, tryck på...ipprodukter.se
Hatar raka rör!Men inte raka rör.