[OT] Vad gör jag nu?

• Trådstartare Trådstartare NK
  • Start datum Start datum
N

NK

Guest
[OT] Vad gör jag nu?
Här har man lyckats dra med sig en dam från krogen in på jobbet mitt i natten. Nu har hon gått in på muggen och stannat där i en kvart. Vad fan gör man? Surfar Happy tills vidare?

[OT] Vad gör jag nu?
Men.... Jag har ju inga arbetsuppgifter. Egentligen. Och hon är fan kvar på muggen. Funderar på att larma på och gå hem.

[OT] Vad gör jag nu?
när larmet går så kommer hon säga till vakterna att det var du, och det kan bli jobbigt när du ska förklara för din chef. om du inte är chef själv förståss.

knacka på eller öppna å bär ut vraket

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Vad gör jag nu?
Det här slutade ju bra.... Öppnade dörren till sist och hon sov som en klubbad. Hittade körkort(och därmed hemadressen på Eniro) och nycklar. Hon bor i jäkla Åtvid, en bra bit söder om stan. Så nu sitter jag och väntar på taxin, blir ju illa tvungen att se till att hon kommer hem. Fan vad dum man är. Hoppas det finns nån snäll människa på plats som tar hand om vraket. Fattar inte hur det kunde gå så snabbt utför.

Ser ur som jag får hoppa min sväng i Vidingsjö imorgon.

[OT] Vad gör jag nu?
Jag tror Nk skrev fel. Så här menade han:
"Här har man lyckats dra med sig en dam från krogen, som kan fixa det lokala nätverket som har strulat en del på sistone, in på jobbet mitt i natten. Nu har hon gått in på muggen och stannat där i en kvart. Vad fan gör man? Surfar Happy tills vidare?"

[OT] Vad gör jag nu?
Eftersom du redan sitter och Happysurfar är det ju bara att fotsätta leka med musen när hon kommer ut från toa:-)

NK skrev:
-------------------------------------------------------
> Här har man lyckats dra med sig en dam från krogen
> in på jobbet mitt i natten. Nu har hon gått in på
> muggen och stannat där i en kvart. Vad fan gör
> man? Surfar Happy tills vidare?

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Vad gör jag nu?
Det slutade med en LåNG taxiresa för att få hem henne. Fixade mackor och cola samt nedbäddning. Sen ännu längre taxiresa hem. Taxikillen undrade vad jag styrde med egentligen.

Nästa helg blir nykter och cykel istället för taxi...

[OT] Vad gör jag nu?
NK skrev:
-------------------------------------------------------
> Det slutade med en LåNG taxiresa för att få hem
> henne. Fixade mackor och cola samt nedbäddning.
> Sen ännu längre taxiresa hem. Taxikillen undrade
> vad jag styrde med egentligen.

Frågan blir nu självklart, fick du ett samurajsvärd i skallen? För den som inte har en aning om vad jag menar rekommenderas boken Mess av Jens Ganman. Väldigt kul!

Tillbaka
Topp