OT: Vad gör ni just nu?

• Trådstartare Trådstartare Gtx
  • Start datum Start datum
=David Skrev:
-------------------------------------------------------
> Funderar på att kila ut och äta frukost..

Fa......! Har glömt att äta nåt idag. Måste ordnas =O

Tack för tipset :)

Läste precis lagombratrådensomtarupphellasochnuärallaemotnewsboy. Tänker nog inte skriva i den mer, hoppas den försvinner för det blev helt svart efter en stund.

Wilier Skrev:
> Läste precis
> lagombratrådensomtarupphellasochnuärallaemotnewsbo
> y. Tänker nog inte skriva i den mer, hoppas den
> försvinner för det blev helt svart efter en stund.

Jag är inte emot Newsboy. Om du är väldigt arg kan du ta ut ilskan på mig. Bättre det än nån i din närhet.

:)

Jobbar... :(
Väntar på att kompileringen skall gå igenom. Förbaskade datorvärld - så jäkla lång tid allt skall behöva ta. Hade gärna hängt på mörkercyklingen i kväll i stället för att sitta här o slita.

Nu har jag packat ihop dator, projekt och duk och måste dra iväg till föredraget för att hinna i tid. Insåg precis att jag glömde stänga av mikrofonen på datorn. Gissa vem som kommer glömma det sen också, köra igång svadan och efter 10 sekunder få rundgång så trumhinnorna spricker och "di gamle" får hjärtklappning...

:D

Äta hann jag aldrig. Magra hundar jagar bäst... :)

Har skrivit klar rapport till imorrn rörande "Patenträttsliga skillnader vad gäller kraven på nyhet mellan PRV, EPO och USA och i vilken utsträckning dessa påverkar företags patentstrategier", eller nåt.
Nu har jag förtjänat en bulle.

Calle F Skrev:
> =David Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Funderar på att kila ut och äta frukost..
>
> Fa......! Har glömt att äta nåt idag. Måste ordnas
> =O
>
> Tack för tipset :)

Jag har ett till bra mattips. Istället för att uppdatera forumet med knappen så klickar man på loggan som leder ut till framsidan istället. Med jämna mellanrum kommer bilden på Markus F vid grillen att dyka upp och då blir man hungrig och det brukar vara lagom att äta.

pic76.jpg

Just nu kollar jag hojjar på http://www.classicrendezvous.com/

Tillbaka
Topp