Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där bygget kan du lägga upp i visa ditt fulmeck-tråden ?
Är det så fult alltså ?? Bilder kan finnas i snickerboa tråden redan... kanske.Det där bygget kan du lägga upp i visa ditt fulmeck-tråden ?
Verkligen inte ful! I tråden finns ju alla möjliga skapelser och ibland borde den kallas ”Visa ditt finmeck” Kolla så får du se ?Är det så fult alltså ?? Bilder kan finnas i snickerboa tråden redan... kanske.
Visa bilaga 529287
Nu ligger den där ??
Fin färg! Körde du reverse sear med lite gott trä?Blev ingen julskinka, blev en nöt rulle.
Visa bilaga 529550
Faktiskt inte, utan bara i klotgrill enligt Snake modellen med alträ.Fin färg! Körde du reverse sear med lite gott trä?
//Mange
Är det där verkligen att grilla? Ser mer ut som elda, eller möjligen flamsteka.
I naturen smakar det extra gott!
Jag hade gärna grillat den åt han :pDen du @Fjärdebrunn ! Den hade man velat smaka.
Ytterst tveksamtMenar ni att det går att tillaga kött på annat sätt än med grillen ??
Jag undrar detsamma. Men jag vill ha en wifikopplad till molnet.. Vill kunna se rökens temp även om ja kör en runda discgolf eller liknande.Kanske har varit uppe i tråden? Men vilken termometer ska man ha?
En som sitter i hela tiden, eller en som man sticker i för att kolla?
Kopplad till telefon och app är väl bara att krångla till det?
Jag kör meater + för rökning/rotisseri och
tjockare bitar.
Grymt smidigt med helt trådlös probe och den har dubbla termometrar i sig, En för omgivningen och en för köttet.
Den har dock inte möjlighet till molnet vad jag förstått/hittat. Men med + modellen får man lite bättre räckvidd
Verkar tydligen som det ska fungera även med de vanliga modellerna nu när jag läser. Behöver ha ytterligare en blåtandsenhet som ”brygga” för att få molntjänstenMed Meater block kan man tydligen koppla upp mot wifi och Meater Cloud ?
- Built-in WiFi repeater extends range over your home network
- Directly connects to the MEATER Cloud for on-the-go monitoring
Låter ju nästan för bra för att vara sant.Med Meater block kan man tydligen koppla upp mot wifi och Meater Cloud ?
- Built-in WiFi repeater extends range over your home network
- Directly connects to the MEATER Cloud for on-the-go monitoring
![]()
MEATER Block
MEATER Block let's you cook different meats at various temperatures at the same time. Built-in 50m WiFi repeater extends range over your home network. Cook without the use of your smart phone with Standalone Mode. Perfect for grilling and smoking with extended range.store-eu.meater.com
Meater Block trådlös köttermometer set - Elgiganten
Med Meater Block trådlösa termometer kan du tillaga ditt kött precis som du önskar. M3 Rekommenderar Juli 2019www.elgiganten.se
Jag undrar detsamma. Men jag vill ha en wifikopplad till molnet.. Vill kunna se rökens temp även om ja kör en runda discgolf eller liknande.
Nu kör jag blåtand, det är ganska opraktiskt.
Har du gräddat i grillen så är de tammefan grillat.Jag får skärpa mig till nästa gång. Det här är mitt andra inlägg i tråden och precis som sist kan det diskuteras om det räknas som grillning eller ej. Men igår åt vi pizza, gräddad i Kamado Joe. Visa bilaga 531150
Jag undrar detsamma. Men jag vill ha en wifikopplad till molnet.. Vill kunna se rökens temp även om ja kör en runda discgolf eller liknande.
Nu kör jag blåtand, det är ganska opraktiskt.
Satan vad det ser najz ut!Eftersom jag inte fått undan grillen än.
Sonen ville ha gris, så vad kan väl vara bättre än Secreto Iberico?
Visa bilaga 542525
Kan väl säga som så - den var fantastisk!!!Satan vad det ser najz ut!
Där har jag varit mer än en gång! ?Kan väl säga som så - den var fantastisk!!!
Fattar inte varför så många envisas med ko när gris är så gått. Rekommenderar varmt ett besök på Köttboden i Trollbäcken.
Nu blev jag sugen… Vad är det för kg-pris på en höft?Kan väl säga som så - den var fantastisk!!!
Fattar inte varför så många envisas med ko när gris är så gått. Rekommenderar varmt ett besök på Köttboden i Trollbäcken.
Vet inte. Bara pekar och betalar. Känner en av dem som jobbar i butiken, så priset kan eventuellt påverkas av det. Skulle tippa på 200-300:-Nu blev jag sugen… Vad är det för kg-pris på en höft?