bearthefear
Aktiv medlem
[OT] Vad grillar du?
Flankstek, moderne mannens flintastek?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett plus till den moderna mannen isåfall. Flankstek är svårt att misslyckas med, smakar bra och dryg eftersom man skivar den tunt. Flintasteken är svår att få till på grill, dessutom rätt smaklöst kött (föredrar nog typ alla andra varianter av skinka före flintasteken).Visa bilaga 492088
Flankstek, moderne mannens flintastek?
Tell me more!
Då får du väl börja gilla att grilla!?Jag har en grill men gillar inte att grilla....?
Alltså... vad är detta ?
Finska krejor https://www.grillkung.se/kategori/598/ooni-vedugnarAlltså... vad är detta ?
Egen pizzaugn??
Vedeldad? Jag vill HA !! ❤
Var köper man en sån ?
Jag köpte min direkt från Oonis EU-webshop, fri frakt över 100 EUR. https://eu.ooni.com/products/ooni-karuAlltså... vad är detta ?
Egen pizzaugn??
Vedeldad? Jag vill HA !! ❤
Var köper man en sån ?
Grillar alltid så, man vet ju aldrig när du eller någon ska dyka förbi.Såg ju att du hade alldeles för mycket på grillen för äta allt själv, och hjälpsam som man är så...?
Bränt är en krydda .. ialf masarna jag känner ?
Coolt! Det där hade jag inte sett förr!
Nu handlar ju tråden faktiskt om vad man grillar, inte vad man marinerar! Skärp dig ;-)Det marineras kycklingspett i detta nu, ska bli gott!
det blir så stressigt att posta vad man grillar. Nu har jag grillat dem, med hickory flis. Men fotona måste ju processas först :) så det blir inget med det idag :)Nu handlar ju tråden faktiskt om vad man grillar, inte vad man marinerar! Skärp dig ;-)
Trodde inte du körde med kemisk film längre?det blir så stressigt att posta vad man grillar. Nu har jag grillat dem, med hickory flis. Men fotona måste ju processas först :) så det blir inget med det idag :)
Gott var det iaf!! :)
Haha, det var ett tag sedan du. Men jag är den gamla generationen som föredrar att använda datorn till allt, så de måste in där först åtminstone :) surfar aldrig Happy på luren. Usch då, någon ordning får det ju vara!Trodde inte du körde med kemisk film längre?
Herrejävlar vad det ser gott ut. Känner nästan doften genom skärmen..Började vid 10tiden imorse ungefär. En fläskytterfile marinerad i ett par dagar. Grillad i 7h ungefär, till 73 grader.
Satt som en keps.
Visa bilaga 496630Visa bilaga 496631Visa bilaga 496632