Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det är nog rätt kört.Den här killen kan gå långt, med rätt coaching och uppbackning.
Fortsättning
Om man vill går det att knyta till HIFI tråden också. Jag väljer att fortsätta dock![]()
Det som slår mig på den här låten är den välklingande 4-ackordsföljden på ak gitarr.
Lemarc fuskar alltså lite genom att köra open tuning, men man kan få nästan lika bra med regular tuning genom att köra
022100
042200
242200
X22200
Framför allt nr2 är ju ett rasande snyggt ackord efter inledande E. Finns det några som spelar här förutom SIE?
![]()
Little Willie John Chords by Peter Lemarc | Songsterr Tabs with Rhythm
Little Willie John Chords by Peter Lemarc. One accurate version. Play along with original audiowww.songsterr.com
Jag kommer automatiskt att vilja tungkyssa den som döper ett konto till ”modfather1965”.Vad finns det för kul musik med 12-string? Tja, denna tex, med just den Rickenbacker Kashmir prata om i andra tråden. Coolt intro, änglalik överstämma av David Crossby (nyss avliden) , en bibeltext anpassad av folksångaren Pete Seeger. Mäkta populär hos pojkarna som skickades att slåss i Vietnam, och inte för allt smör i Småland ville vara där. En klassiker.
Detaljstudie av Rickenbacker stämman:
Vad finns det för kul musik med 12-string? Tja, denna tex, med just den Rickenbacker Kashmir prata om i andra tråden. Coolt intro, änglalik överstämma av David Crossby (nyss avliden) , en bibeltext anpassad av folksångaren Pete Seeger. Mäkta populär hos pojkarna som skickades att slåss i Vietnam, och inte för allt smör i Småland ville vara kvar där. En klassiker.
Detaljstudie av Rickenbacker stämman:
Vem är det? En släkting till dadfad?Jag kommer automatiskt att vilja tungkyssa den som döper ett konto till ”modfather1965”.