Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hakade på Twang med efter tipset, Mike Skinner triggade intresset, och håller helt med.Misstänker att det till stor del beror på att jag i stort sett slutade lyssna på ny musik strax innan milennieskiftet.
Vaknade i morse och var på humör för lite Happy Mondays, men nu har jag lyssnat på The Twang hela morgonen istället. Bra skit indeed.
Vem hade trott att Depeche Mode och Smashing Pumkins skulle göra årets bästa låtar 2023?!
Mina tre favoriter från ATUM är "With Ado I Do", "Beyond the Vale" och "Neophyte". Det är precis vad jag behövde efter att ha lyssnat sönder Kite på sistone.Dubbelplatta från SP rentav! Jobbigt stora skor för dem att fylla, även om det är deras egna..
Skall ge den helgen, och inte läsa en enda recension. Hoppas verkligen det är bra, tycker det mesta (men inte allt) sedan Machina har varit ganska mediokert.
Hah, white collar-versionen av en polares ”band” som tidigare hette Hantverkarna ?
Snyggt att kontra med en Karl Gerhard där, hatten av![]()
Ett tips från Radio 88, förvånansvärt poppigt för att vara AOR/gubbprogg
Tidigare i veckan körde de även tema, ”kvinnliga musikartister som börjar på O eller P”.
Fortsätter temat.Hah, white collar-versionen av en polares ”band” som tidigare hette Hantverkarna ?
Norsk kristen pudelrock. Haha! Snacka om att maxa varningsklockorna! Satan Is Real med Louvin Brothers har också sin beskärda del av varningsklockor, men är likväl en fantastisk platta!
Visa bilaga 607822
”Kan hon köra på sitt förnamn som artistnamn så kan jag med.”Hon har ju en jävla pipa, Carola.
Det är egentligen inte särskilt viktigt, men vi är överens om att mycket från Nancy & Lee skulle passa i många av hans filmer.@Bonzo du har rätt. Det är jag som med tiden förvrängt vad som ingått och vad som bara är bra och kunde passat. Det började nog med Nancy i Kill Bill.
Det här ledde i alla fall till en hittad spellista a la Tarantino och den var klart lyssningsvärd.Det är egentligen inte särskilt viktigt, men vi är överens om att mycket från Nancy & Lee skulle passa i många av hans filmer.