[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Misstänker att det till stor del beror på att jag i stort sett slutade lyssna på ny musik strax innan milennieskiftet.
Vaknade i morse och var på humör för lite Happy Mondays, men nu har jag lyssnat på The Twang hela morgonen istället. Bra skit indeed.
Hakade på Twang med efter tipset, Mike Skinner triggade intresset, och håller helt med.
Kul också att någon gör en cover på Bran Van 3000's "Drinking in LA", den var inte tippad :)

Vem hade trott att Depeche Mode och Smashing Pumkins skulle göra årets bästa låtar 2023?!

Dubbelplatta från SP rentav! Jobbigt stora skor för dem att fylla, även om det är deras egna..

Skall ge den helgen, och inte läsa en enda recension. Hoppas verkligen det är bra, tycker det mesta (men inte allt) sedan Machina har varit ganska mediokert.

Dubbelplatta från SP rentav! Jobbigt stora skor för dem att fylla, även om det är deras egna..

Skall ge den helgen, och inte läsa en enda recension. Hoppas verkligen det är bra, tycker det mesta (men inte allt) sedan Machina har varit ganska mediokert.
Mina tre favoriter från ATUM är "With Ado I Do", "Beyond the Vale" och "Neophyte". Det är precis vad jag behövde efter att ha lyssnat sönder Kite på sistone.

Klassiker????
DSC_0668.JPG

Ett tips från Radio 88, förvånansvärt poppigt för att vara AOR/gubbprogg

Tidigare i veckan körde de även tema, ”kvinnliga musikartister som börjar på O eller P”.

Ett tips från Radio 88, förvånansvärt poppigt för att vara AOR/gubbprogg

Tidigare i veckan körde de även tema, ”kvinnliga musikartister som börjar på O eller P”.

Passar utmärkt i temat med radiokanalens namn också. ?

(Jag vet att det inte har någon koppling.)

Norsk kristen pudelrock (?)

Edit: påminner väldigt mycket om Elton John’s låt från Lejonkungen.

Edit igen: nä nu får det fan räcka, nu väljer jag själv.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp