Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
av någon anledning dök sånt där upp i mitt flöde häromdagen också...Tvärsäkert årets julklapp! Gitarr-basen alltså.
Hmmmm, inte riktigt den typen av metal jag brukar lyssna på men tycker den här plattan är grymt bra.Jösses!!! En ny platta med Sorcerer, igen! ?
Måste vara en strängfobiker. Här har vi ett instrument för äkta strängofiler.av någon anledning dök sånt där upp i mitt flöde häromdagen också...
Bra avslut.Ett femtal till ...
Själv får jag säga att jag uppskattade inledningen mer. Men smaken är ju lyckligtvis olika.Bra avslut.
Oj, verkligen något för musikhistorikerna. Powermetal med västgoter. Snacka om att vara före sin tid.Ok, jag verkar kommit in i en ovanlig power / bombastic metal period. ?
Låt mig gissa: Antingen gillar du Lemmy&co eller så är du självplågare! ?
Kanske både och?Låt mig gissa: Antingen gillar du Lemmy&co eller så är du självplågare! ?
(Personligen kan jag tycka en låt då och då är helt ok. Får dock inte överdoseras för att mina musikaliska smaklökar ska vara belåtna.)
Tackar för inspo ?Egentligen igår, men till min lycka har jag fortfarande Amys Hey little rich girl omväxlat med You're wondering now på repeat i skallen.
Du gick ut på fredag kväll och kom hem på lördag morgon? (Med äckel på skorna men utan sällskap)?Tackar för inspo ?
F ö otroligt bra sammanfattning av många av minna kvällar som student i norra England runt millenieskiftet.
Japp exakt.. det är ju de där små observationerna som gör låten. Möhippegänget som dansar runt väskorna. Olika sällskap ("Out with mates and dates and friends") men ändå samma grej varje gång, och sen står man där i kebabkön klockan två. Som Nationalteaterns Livet är en Fest, men skildringen är mycket mer delikat lågmäld.Du gick ut på fredag kväll och kom hem på lördag morgon? (Med äckel på skorna men utan sällskap)?
Det är väl det som är sent tonår/tidig 20something....
Embarrassment guaranteed, success unlikely.Japp exakt.. det är ju de där små observationerna som gör låten. Möhippegänget som dansar runt väskorna. Olika sällskap ("Out with mates and dates and friends") men ändå samma grej varje gång, och sen står man där i kebabkön klockan två. Som Nationalteaterns Livet är en Fest, men skildringen är mycket mer delikat lågmäld.
Hade på på vinyl, sålde senare till en polare. :)Dags att vakna
Jag tror att när du och @MrSthlm gifter er i sommar och flyttar ihop i Hässelby Strand så kommer grannarna flytta ut.Något glatt och poppigt att muntra upp den gråa novemberonsdagskvällen med? Tror f.ö. att de skulle vara en perfekt samarbetspartner för Zara Larsson. Man riktigt hör hur väl de skulle passa tillsammans.
Skulle nog beskriva mig som mer nyfiken än nödvändigtvis uppskattande av en del saker jag lyssnar på och postar länkar till här.Jag tror att när du och @MrSthlm gifter er i sommar och flyttar ihop i Hässelby Strand så kommer grannarna flytta ut.
Alternativt kanske man ska köpa aktier i hörsekåpstillverkare?