[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
GoranS sa:
Först trodde jag det var Gessle, sen blev det bättre.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:
JLarsson sa:GoranS sa:
Först trodde jag det var Gessle, sen blev det bättre.
Luthman Photography sa:In Flames ny platta "Battles". Bra skit.
...jag har också haft lite svårt att komma över avsaknaden av Johan Falk-filmer. Det var bra tungt när man fick beskedet att det förvisso skulle komma några nya men att det var de sista. Men men. Man får cykla mer istället.Johan Falk sa:Eftersom jag precis har varit inne i en period på strax över en vecka som varit väldigt sorgfylld, nedstämd, fylld av uppdämd frustration som till slut släppts ut tillsammans med floder av tårar, men som däremot nu just idag äntligen sakta börjar att vändas till en inre harmoni, förnyad livsglädje, och en fridfull inre sinnesro
Sambal Oelek sa:...jag har också haft lite svårt att komma över avsaknaden av Johan Falk-filmer. Det var bra tungt när man fick beskedet att det förvisso skulle komma några nya men att det var de sista. Men men. Man får cykla mer istället.Johan Falk sa:Eftersom jag precis har varit inne i en period på strax över en vecka som varit väldigt sorgfylld, nedstämd, fylld av uppdämd frustration som till slut släppts ut tillsammans med floder av tårar, men som däremot nu just idag äntligen sakta börjar att vändas till en inre harmoni, förnyad livsglädje, och en fridfull inre sinnesro
Sambal Oelek sa:btw: grymma låtar från Falken ovan, har lyssnat på dem också nu innan :)
Reivennob sa:https://www.radioparadise.com/rp_2.php?#
Trevlig mysradio för det mesta. Nice bakgrund till det mesta.
Johan Falk sa:Eftersom jag precis har varit inne i en period på strax över en vecka som varit väldigt sorgfylld, nedstämd, fylld av uppdämd frustration som till slut släppts ut tillsammans med floder av tårar, men som däremot nu just idag äntligen sakta börjar att vändas till en inre harmoni, förnyad livsglädje, och en fridfull inre sinnesro, så tycker jag att den här låten beskriver mig själv ganska bra just nu. // Johan
Steven Wilson - Routine
OrjanX sa:The Neal Morse Band - The Ways Of A Fool
clnr sa:Vernersson: Tumme upp!
Johan Falk sa:OrjanX sa:The Neal Morse Band - The Ways Of A Fool
Jag måste också tacka! :o)
Som stor progressivrocks-diggare (bland många andra musikgenrer) hade jag totalt missat Neal Morse.
Har förutom gamla tidens (70s) Genesis och liknande mest varit insnöad på Porcupine Tree / Steven Wilson och hans olika projekt men nu har jag lite nytt att utforska, härligt!