Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1888 sa:
Hasse#7 sa:Tacksam för fyra förslag på fyra låtar som är minst fyra minuter. Önskemålet är att de passar 90 i kadens, har bra driv och framförallt att ni gillar dem. Har lite inspirationstorka just nu. Det är bra om de är "rumsrena"" också, men inget måste, man kan ju få inspiration ändå och hitta något liknande. Koppla gärna förslaget till inlägget på något vis så jag vet att jag skall lyssna och tacka. Tack på förhand. Hälsningar spinninstruktören som behöver ny input.
JTF (fd Johan Falk) sa:Hasse#7 sa:Tacksam för fyra förslag på fyra låtar som är minst fyra minuter. Önskemålet är att de passar 90 i kadens, har bra driv och framförallt att ni gillar dem. Har lite inspirationstorka just nu. Det är bra om de är "rumsrena"" också, men inget måste, man kan ju få inspiration ändå och hitta något liknande. Koppla gärna förslaget till inlägget på något vis så jag vet att jag skall lyssna och tacka. Tack på förhand. Hälsningar spinninstruktören som behöver ny input.
Börjar med ett förslag med 90 bpm:
Instrumentalt = rumsrent :o)
Hasse#7 sa:Tacksam för fyra förslag på fyra låtar som är minst fyra minuter. Önskemålet är att de passar 90 i kadens, har bra driv och framförallt att ni gillar dem. Har lite inspirationstorka just nu. Det är bra om de är "rumsrena"" också, men inget måste, man kan ju få inspiration ändå och hitta något liknande. Koppla gärna förslaget till inlägget på något vis så jag vet att jag skall lyssna och tacka. Tack på förhand. Hälsningar spinninstruktören som behöver ny input.
JTF (fd Johan Falk) sa:Lite mystisk musik från Borlänge :o)
Anekdoten - Until All the Ghosts Are Gone (2015, Full Album)