Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Supertramp sa:Jag är musikalisk och hör också vad jag tror du hör, aningen off pitich här och där. Men inte värre än vilken annan artist som helst i slutet av en konsert och som inte (som många stora artister nuförtiden) använder pitch control när de sjunger live. Men va fan, vem bryr sig när de kör med den glädjen och energin!
Glädje och energi är absolut på pluskontot. Däremot så stör jag mig såpass mkt på nämnda problem att det sänker totalintrycket, så på "frågan" vem som bryr sig så ingår i alla fall jag i den skaran.
GoranS sa:Dags för lite värme ...
GoranS sa:Dags för lite värme ...
GoranS sa:Pinsamt nog får jag erkänna att jag bara vagt kände igen den då den dök upp ioch jag skulle absolut inte kunnat namnge Link Wray som artisten. Men man lär sig ju så länge man lever ...
JLarsson sa:Toundra kommer till Desertfest Berlin i April nästa år. Rejoice!
Det firar vi med att lyssna på Medusa från Toundra I
Cujo sa:JLarsson sa:Toundra kommer till Desertfest Berlin i April nästa år. Rejoice!
Det firar vi med att lyssna på Medusa från Toundra I
Blir Toundra i Karlsruhe på tisdag!
Laddar med Toundra - Magreb.
Sambal Oelek sa:Hittade denna gamla pärla från ´68. Har bara hört covers av den, helgrym!
Mest kända covern var ju med Johnny Burnette:GoranS sa:Något för SL att lyssna på (eller också är det som de gör och kör tågen på natten för på dagen går de banne mig inte speciellt bra).
JLarsson sa:Lite thrashmetal för att hålla sig vaken såhär på eftermiddagen.
Låten är även känd pga ett cover, vilket?
Cujo sa:JLarsson sa:Lite thrashmetal för att hålla sig vaken såhär på eftermiddagen.
Låten är även känd pga ett cover, vilket?
Mortal way of live?
GoranS sa:Inledningsriffet på den var väldigt lik någon annan låt. Kommer bara inte på vilken. Irriterande ...
Sambal Oelek sa:Grekiskt folk-hårdrock med en Volvo 142:a på omslaget, haha, bizarrt värre...
Cujo sa:GoranS sa:Inledningsriffet på den var väldigt lik någon annan låt. Kommer bara inte på vilken. Irriterande ...
Lite Sabbath Bloody Sabbath kanske?