Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:helt ok Göran, smaken är som baken. Ibland funkar det inte bara. Då får man lyssna på det man tycker är bra istället ?GoranS sa:
Jag stödjer dig fullt ut i ditt tips då Sverige skulle bli diskat om vi skickade den låten och det därmed skulle vara noll risk att SVT skulle behöva arrangera spektaklet 2020.Paco sa:Sambal Oelek sa:helt ok Göran, smaken är som baken. Ibland funkar det inte bara. Då får man lyssna på det man tycker är bra istället ?GoranS sa:
Jag tipsade Christer Björkman om att Dance Macabre borde vara Sveriges bidrag i eurovision 2019. En säker vinnare?
GoranS sa:Och lite indisk munekvilibrism ...
Rökigheten är jag inte så avundsjuk på men att ha sett (och ffa hört) Shawn Lane live ger höga avis-poäng i min värld.Kupa sa:GoranS sa:Och lite indisk munekvilibrism ...
Det där är en riktig favorit! Och tänk att man såg Hellborg, Lane och Sipe i november 1995 i den rökiga Rackis-källaren i Uppsala...
GoranS sa:Rökigheten är jag inte så avundsjuk på men att ha sett (och ffa hört) Shawn Lane live ger höga avis-poäng i min värld.Kupa sa:GoranS sa:Och lite indisk munekvilibrism ...
Det där är en riktig favorit! Och tänk att man såg Hellborg, Lane och Sipe i november 1995 i den rökiga Rackis-källaren i Uppsala...
GoranS sa:Lite kul i klippet också att se Hellborg sitta med ett stort leende på läpparna och se ut som ett litet barn på julafton. I de flesta andra saker jag sett med honom framstår han som ganska allvarlig.
GoranS sa:Sherlock Holmes vid 1.24?
GoranS sa:Sherlock Holmes vid 1.24?
Capra ibex sa:Allt var bättre förr. När jag var liten cyklade vi med helstelt i skogen. Alltid 3*7 växlar. Och Sverige vann VM brons.
Capra ibex sa:Nja rätt säker 21 växlat var grejen 93