ForesterGuy
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:Då kan jag med glädje delge dig min senaste uppfinning. Trådlös-konverteringskit till dina favoritlurar!Supertramp sa:Sambal Oelek sa:Nu blev det ett par AKG K550 Mk III, de jag köpte häromdagen hade sånt konstigt ljud, van vid att det låter neutralt och ofärgat. Så det fick bli ett par sådana här, grymma!Supertramp sa:Vilka lurar valde du?
Är lite sugen på att köpa nya. Om det finns något jag tycket är bättre än de jag har nu dvs.
OK jag vill ha trådlöst. Har ett par Sony som jag är mycket nöjd med men om det kommer nåt ännu bättre så kan jag tänka mig att nedgradera dessa till gym-lurar.
Har även ett par 3-4 år gamla trådbumdna AKG som jag kan tänka mig är en tidig föregångare till K550. De låter mycket fint men alldeles för tunn bas för min smak. Jag lyssnar på den ibland dock så jag föredrar den till viss musik. Men 19/20 gånger föredrar jag mina Sony. Inte bara för att de är trådlösa, bastrycket gör att det blir så mycket mer drag i musiken.
Gjorde en liten adapterkabel och satte dit en Bluetooth-mottagare, blev kanon! Nu blev mina nya lurar ännu bättre! Jag ville ju också ha trådlösa :)
Double-neck - amatör!Örjan Lax sa:Steve Hackett - In That Quiet Earth / Afterglow
(spana in "double-necken"...) :-)
Örjan Lax sa:Steve Hackett - In That Quiet Earth / Afterglow
(spana in "double-necken"...) :-)