[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Bland det vackraste jag vet just nu; Endless Sadness med Sarah Klang, tack vare inspiration från överläkare Ingmar Skoog som sommarpratade i P1 i måndags. Han hade den låten i sin spellista alltså.

Senast redigerad av en moderator:
Vilket nedrans djup, vilken intensiv smärta! Den får 4.5/5 möjliga gravstenar.

Och idag ska vi träna på att vara konsekventa och inte stanna på hundra ställen.

Senast ändrad:
<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arg, arg över sömnen. I förrgår var jag laddad, igår var jag laddad och precis innan man ska somna börjar man fundera över hur dålig man är. Sen vaknar man sisådär ett dussin gånger på det. De säger attt man inte ska träna på sömnbrist men det skiter jag i idag.

"De kan inte se mig ha det bra de kan inte se mig ha det bra" ?

Ja då blir det gangsterrap, det är grabbar som vet hur det är att känna ilska. ?

Musik trill träningen idag, mycket Brittan:

Känner mig förvånansvärt kraftfull och redo, ja rent av gångbar, trots min kassa sömn så vi får se vad det blir idag.

Jag gillar verkligen inte 80-talsmusik generellt, iaf inte den som spelades på radio. Postpunk/New Wave är en annan femma.
Men.. alla de (få) DD-låtar jag har hört är ju riktigt bra. Är detta en rimlig instegsplatta?
Bra lista! Här har du en till ?.

Jag gillar verkligen inte 80-talsmusik generellt, iaf inte den som spelades på radio. Postpunk/New Wave är en annan femma.
Men.. alla de (få) DD-låtar jag har hört är ju riktigt bra. Är detta en rimlig instegsplatta?
Albumet Rio bör du dyka ner i, kritiker och deras fans är överens att denna juvel bör alla nyfikna lyssna på. The Chauffeur är underbar. Lycka till!

Intressant om albumet Rio ?.

Tillbaka
Topp