Sambal Oelek
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Jaså är det 80-talstema idag, då tar vi en klassiker här!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte jag också när jag fortfarande diggade the 80's.Väldigt bra ?.
Tack för tipset!Haglade häromdagen så jag blev påmind om att jag tänkt lyssna mer på den här. Det har jag inte ångrat.
Grym låt, klart bästa på incesticide-plattan!
Jag gillar verkligen inte 80-talsmusik generellt, iaf inte den som spelades på radio. Postpunk/New Wave är en annan femma.Andy Taylor (Duran Duran) rockar på gitarren ???
Bra lista! Här har du en till ?.Jag gillar verkligen inte 80-talsmusik generellt, iaf inte den som spelades på radio. Postpunk/New Wave är en annan femma.
Men.. alla de (få) DD-låtar jag har hört är ju riktigt bra. Är detta en rimlig instegsplatta?
Albumet Rio bör du dyka ner i, kritiker och deras fans är överens att denna juvel bör alla nyfikna lyssna på. The Chauffeur är underbar. Lycka till!Jag gillar verkligen inte 80-talsmusik generellt, iaf inte den som spelades på radio. Postpunk/New Wave är en annan femma.
Men.. alla de (få) DD-låtar jag har hört är ju riktigt bra. Är detta en rimlig instegsplatta?
Intressant om albumet Rio ?.Jag gillar verkligen inte 80-talsmusik generellt, iaf inte den som spelades på radio. Postpunk/New Wave är en annan femma.
Tackar för alla tips ???Intressant om albumet Rio ?.
Vilken kille, otroligt skicklig, tack för den. :-)Personligen går jag mer igång på lite tyngre rock med socialt djupa texter.