Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ludvikas egna Ramones :-)
All or nothing skivan är riktigt bra tycker jagJag lyssnar på Pennywise. Det är rätt nostalgiframkallande för en gammal brädsportare men jag kan inte påstå att musiken har åldrats särskilt väl..
Det var efter min tid! Skall spana in.All or nothing skivan är riktigt bra tycker jag
coolt, inte vad jag trodde. Men skön låt.Nu är det fredag, dags att värma upp.
En av låtarna som alltid åker på hög volym i lurarna.coolt, inte vad jag trodde. Men skön låt.
Åh, det var inte igår. Får lite flashbacks från den där monsterspelningen med typ 9 band i Globen -95(?).Jag lyssnar på Pennywise. Det är rätt nostalgiframkallande för en gammal brädsportare men jag kan inte påstå att musiken har åldrats särskilt väl..
Låter rätt så typiskt, jag har bara sett dem på Malmöfestivalen ca 2006 och då var de glada över att kunna göra sin första spelning i Sverige på typ 10 år efter att de tydligen fått något förbud från sist Fletcher slogs med en vakt..Åh, det var inte igår. Får lite flashbacks från den där monsterspelningen med typ 9 band i Globen -95(?).
Fletcher tog och räknade vakterna framför scenen, räknade publiken, och undrade lite lätt varför inte fler ur publiken var uppe på scenen och röjde runt... Cue kaos.
Jag lyssnar på Pennywise. Det är rätt nostalgiframkallande för en gammal brädsportare men jag kan inte påstå att musiken har åldrats särskilt väl..
Säkert inte omöjligt att det var globenspelningen då. :)Låter rätt så typiskt, jag har bara sett dem på Malmöfestivalen ca 2006 och då var de glada över att kunna göra sin första spelning i Sverige på typ 10 år efter att de tydligen fått något förbud från sist Fletcher slogs med en vakt..
Shit. Det där måste vara en av de bästa lineups i genrens historia.. även om det spretar lite just genremässigt.Säkert inte omöjligt att det var globenspelningen då. :)
Var en bra kväll med en helt ok lineup ändå.
Visa bilaga 537467
Skulle nog säga Sjöhistoriska -93.Shit. Det där måste vara en av de bästa lineups i genrens historia.. även om det spretar lite just genremässigt.
Japp, det var magisktSkulle nog säga Sjöhistoriska -93.
Pearl Jam som förband och Neil Young kompat av Booker T and the MGs som huvudakt.
Åh. Skäggmanslaget.En låt som sprungen ur det Skånska midvintermörkret