D
Deleted member 78355
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det ÄR ännu bättre. :)Ett kort ögonblick trodde jag att det var soundtracket från filmen från -83 med bl.a. Nicole Kidman, men det där var ju nästan ännu bättre.
Samma här, möcke bra!
Japp, nya albumet gillar jag.Tack för påminnelsen.
10 år sen Carolus Rex, känns helt orimligt.
Jag hade lyckats missa denna fram tills nyligen:Nu laddar vi upp för helg.
Jag gillar egentligen Ryan Adams, men jag har överlag väldigt svårt att acceptera någon annan än Layne som sångare av AIC's låtar.Jag hade lyckats missa denna fram tills nyligen:
Klart väl förvaltat.
Det var mycket på en gång.Jag gillar egentligen Ryan Adams, men jag har överlag väldigt svårt att acceptera någon annan än Layne som sångare av AIC's låtar.
Tycker iofs den här liveversionen av Would? med bl.a. Phil Anselmo på sång funkar rätt bra, men jag lyssnar ändå hellre på originalen.
Hehe, håller med om lika. Känns som att jag har hört låtarna förut, då har jag ändå lyssnat en del tidigare.Jag pallar inte riktigt med Sabaton, vet inte riktigt varför, lite för soft för mig tror jag samt att det är något med deras sound som gör att låtarna låter relativt lika i mina öron. ? Men förr eller senare släpper de väl något som jag diggar också.
Hela plattan håller mer än väl måttet, om än lite slätstruken. Låttips: down poison, loserHmm, denna lyssnade frun på när hon städade.
Inte riktigt vad jag vanligtvis lyssnar på men den har något.
De är för roliga, DF. Alltid så otäcka som möjligt med namn som Gorgoroth och sånt.
Det är väl lite som med wrestling, man får låta sig svepas in i storyn.De är för roliga, DF. Alltid så otäcka som möjligt med namn som Gorgoroth och sånt.
Det här är så fruktansvärt bra:
Gör det, och försök se dom live!Intressant, jag ska se om jag kan lyssna in mig lite på Cult of Luna eftersom du och vissa andra är så lyriska, inget jag direkt lyssnat på tidigare. Verkar ju inte direkt "lättsmält", måste nog få gå några varv.