D
Deleted member 77490
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Such a silly boy.
FFS Hector.Such a silly boy.
Bra grejer. Påminner mig lite musikaliskt om Lambchop.
Tindersticks tänkte jag först. Hittade dem av en slump när jag såg ett av deras omslag som omöjligen kunde fronta dålig musik.Bra grejer. Påminner mig lite musikaliskt om Lambchop.
Han måste ju vara släkt med Conny Mejsel.
Grym låt. ”RS 6, vinterdäck”Han måste ju vara släkt med Conny Mejsel.
Doom/stoner med mellanösterninfluencer+ANNAT. En skiva jag definitivt ska lyssna mer på i morgon.
Nya plattan med Ghost släpptes idag! Köpte på Bandcamp
![]()
linkopingnews.se
Så farbrorn har blivit pudelrockare?Minns fortfarande den här soppan där originalbandmedlemmarna stämde Forge, trodde först att den allvarligt skulle skada Ghosts och Forges rykte men det kanske inte blev så? Om jag förstår det rätt fick originalmedlemmarna (enligt dem själva) väldigt lite ersättning/lön men att Forge hela tiden hävdade att bandet var hans och de var inhyrda musiker. Kan ändå tycka det var starkt av originalmedlemmarna att lämna just då? Måste förlorat extremt mycket pengar på det, att just när Ghost började bli stora och tjänade stora pengar, att precis då stämma Forge samt lämna bandet. För jag tror väl inte de blev kickade av Forge innan stämningen eller var det så?
Så blev domen i Ghost-fallet – Linkopingnews.se
linkopingnews.se
Nja, föredrar nog Tobias Forges gamla grupp i så fall, åtminstone någon låt eller två. ?Så farbrorn har blivit pudelrockare?
Vill minnas att han tog upp rätt mycket av detta i Värvet-intervjun som har några år på nacken. ”Finns där poddar finns”.Nja, föredrar nog Tobias Forges gamla grupp i så fall, åtminstone någon låt eller två. ?
Tobias har för övrigt också enligt uppgift spelat för "Onkel Kånkel and his kånkelbär". ?
Det måste finnas någon koppling till The Kristet Utseende.
det var en bra fråga, men de var ju identitetslösa så det var svårt utgångsläge ?Minns fortfarande den här soppan där originalbandmedlemmarna stämde Forge, trodde först att den allvarligt skulle skada Ghosts och Forges rykte men det kanske inte blev så? Om jag förstår det rätt fick originalmedlemmarna (enligt dem själva) väldigt lite ersättning/lön men att Forge hela tiden hävdade att bandet var hans och de var inhyrda musiker. Kan ändå tycka det var starkt av originalmedlemmarna att lämna just då? Måste förlorat extremt mycket pengar på det, att just när Ghost började bli stora och tjänade stora pengar, att precis då stämma Forge samt lämna bandet. För jag tror väl inte de blev kickade av Forge innan stämningen eller var det så?
Så blev domen i Ghost-fallet – Linkopingnews.se
linkopingnews.se