[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Knastrigt å svinbra ?
DSC_0730.JPG

Såklart du inte gör, alla happyiter utom jag går ut i garaget och käkar taggtråd och kör marklyft med bilen när det är mello som det verkar?
Idag "tittade" jag till och med själv i en timme?
Har varken garage eller taggtråd men däremot fixar jag inte den typen av underhållning.
Ungarna tittade en stund innan dom mig sällskap med 8-bitars Super Mario.

Och det mest omoraliska bidraget. Lika aktuellt idag som då.

Sillstryparn. Iskallt att Dageby protesterade mot det ”kommersiella jippot” men inte hade några problem med att själv sälja skivor under samma tid, leva på inkomsterna därav och sedan väcka liv i karriären genom att vara med i det (enligt ego) fruktansvärt kommersiella ”Så mycket bättre”.

Samtidigt finns det något friskt i att arrangera en alternativ melodifestival. Svårt att tänka mig att det skulle hända i dag när nästan alla tonåringar tror att demokratin har regnat ned och att det är bra med en ”stark ledare” och att Sverige ”borde styras som ett företag”. Ja harrenadå.

Sillstryparn. Iskallt att Dageby protesterade mot det ”kommersiella jippot” men inte hade några problem med att själv sälja skivor under samma tid, leva på inkomsterna därav och sedan väcka liv i karriären genom att vara med i det (enligt ego) fruktansvärt kommersiella ”Så mycket bättre”.

Samtidigt finns det något friskt i att arrangera en alternativ melodifestival. Svårt att tänka mig att det skulle hända i dag när nästan alla tonåringar tror att demokratin har regnat ned och att det är bra med en ”stark ledare” och att Sverige ”borde styras som ett företag”. Ja harrenadå.
Vill minnas att han dök upp rätt snabbt och hötte med näven åt ungdomarna som olagligen laddade hem hans musik med. Barn av vår tid är alltid värst.

Tillbaka
Topp