[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fortsätter på tematDet här var ju riktigt bra, väldigt Laurel Canyonskt och ett motgift sett till det västkustliga vädret.
Skärp dig!?Peppar lite inför mello..
Wtf, vilken psycholåt/video! ?Peppar lite inför mello..
Typiskt dJurgårdareWtf, vilken psycholåt/video! ?
Den mest värdiga vinnaren av Eurovision song contest. Serge och France visade vart skåpet skulle stå redan 1965.
Mest politiska?Och det mest omoraliska bidraget. Lika aktuellt idag som då.
Precis som att jag skulle kolla på mello ?Skärp dig!?
Såklart du inte gör, alla happyiter utom jag går ut i garaget och käkar taggtråd och kör marklyft med bilen när det är mello som det verkar?Precis som att jag skulle kolla på mello ?
Har varken garage eller taggtråd men däremot fixar jag inte den typen av underhållning.Såklart du inte gör, alla happyiter utom jag går ut i garaget och käkar taggtråd och kör marklyft med bilen när det är mello som det verkar?
Idag "tittade" jag till och med själv i en timme?
Och det mest omoraliska bidraget. Lika aktuellt idag som då.
Vill minnas att han dök upp rätt snabbt och hötte med näven åt ungdomarna som olagligen laddade hem hans musik med. Barn av vår tid är alltid värst.Sillstryparn. Iskallt att Dageby protesterade mot det ”kommersiella jippot” men inte hade några problem med att själv sälja skivor under samma tid, leva på inkomsterna därav och sedan väcka liv i karriären genom att vara med i det (enligt ego) fruktansvärt kommersiella ”Så mycket bättre”.
Samtidigt finns det något friskt i att arrangera en alternativ melodifestival. Svårt att tänka mig att det skulle hända i dag när nästan alla tonåringar tror att demokratin har regnat ned och att det är bra med en ”stark ledare” och att Sverige ”borde styras som ett företag”. Ja harrenadå.
Jag har maxin på den plattan. Den har texten ”SIST I MELODIFESTIVALEN!!” på omslaget?Det 1a bra bidraget!
En aspirant på den enformigaste. Och en lite mindre ödmjuk efter den.Bästa puckeylåten. Någonsin.