D
Deleted member 77490
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En aspirant på den enformigaste. Och en lite mindre ödmjuk efter den.
Det hedrar dig, jag har vikit mig till den graden att jag låg i soffan och slösurfade till skiten utan att byta trots att frun gått undan och pratade i telefon i en timme?Har varken garage eller taggtråd men däremot fixar jag inte den typen av underhållning.
Ungarna tittade en stund innan dom mig sällskap med 8-bitars Super Mario.
Benny Hill skulle nog också ha motvind nu för tiden.Mel Brooks, skulle ens han komma undan med det här idag?
Antar att den här delas här då och då
Älskar Television Personalities. Deras '...And Dont The Kids Just Love It' tycker jag är helgjuten rakt igenom. Och 'I Know Where Syd Barrett Lives' är ju inget annat än magisk!Fick mig att tänka på:
Älskar Television Personalities. Deras '...And Dont The Kids Just Love It' tycker jag är helgjuten rakt igenom. Och 'I Know Where Syd Barrett Lives' är ju inget annat än magisk!
Ja dom super nog en del vad det verkar istället för att träna?Alldeles strax dags för derby…fast i hockeyn
Han har flugit under min radar helt och hållet. Hörde dock i en intervju med John Frusciante att en av hans låtar låg till grund för kompositionen av Under The Bridge:Hade bara hört Anthrax's version av den här låten tidigare innan den här versionen dök upp i dagens spellista. Vet inte vem som gjort originalet, men svaret är bara en googling bort.
Edit:
Joe Jackson var tydligen först, och han släppte den dryg 10 år innan Anthrax spelade in sin version. Gott mos.