D
Deleted member 54554
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jappÄr det egen bild? Och egen idé?
tack, nu kan man äntligen lyssna med stil :)Väldigt coolt! Och snyggt.
Den där plattan av Quicksand är verkligen hur bra som helst.Efter att ha sett Fireside i helgen (mycket bra), så kände jag mig tvungen att lyssna på deras inspiratörer:
Mjo, jag faller in i övre skiktet av den ålderskategorin. Om man kunde tajma in det så att man kommer dit precis när de går på scen och ge fan i att dricka sprit så kanske det är görbart.@Bonzo Jag var på 2 konserter i helgen, det gick jättebra. Publiken på en Firesidespelning är mellan 42 och 50 år gamla och rätt stillstamma nuförtiden :)
Sett några avsnitt och gillar serien.Mestadels The Byrds idag, efter att ha sett första Daisy Jones and the Six-avsnittet igår där redan inom fem minuter en fingerad Stephen Stills (förmodar jag) bjussar en 15-årig Daisy på cigg innan spelning.
För ngn som gottat in sig i Laurel Canyon-soundet från 60-70 verkar serien vara ren musikporr.
Yes!!Musiken är väl inte lika inspirerande längre, men Dave sjunger riktigt, riktigt bra på nya skivan.
Musiken är väl inte lika inspirerande längre, men Dave sjunger riktigt, riktigt bra på nya skivan.
Mina fina vänner när jag bodde i England ❤
Inte avis alls! Mitt första kassettband jag köpte var deras!Mina fina vänner när jag bodde i England ❤
"Om jag kan skänka en person en dag fylld med Thåström har mitt liv haft en innebörd".