[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Har inte skrivit i tråden tidigare då jag mest lyssnar på gammalt mög...
Men.. och det har kanske redan postats i tråden.. The Hives har släppt nytt! Och jag tycker det är skitbra! Kanske att någon annan också missats deras nya låtar:

Har inte skrivit i tråden tidigare då jag mest lyssnar på gammalt mög...
Men.. och det har kanske redan postats i tråden.. The Hives har släppt nytt! Och jag tycker det är skitbra! Kanske att någon annan också missats deras nya låtar:

Känns så sorgligt med The Hives: Ute på någon evighetsturné för att betala av skulderna från Tambourinehärvan. ?

Korta versionen: pga fiffel av gemensamma skivbolaget blev The Hives betalningsskyldiga 30 millar till Cardigans.
Jag tror inte det var skivbolaget faktiskt, utan bokningsbolaget. Eller nåt. Spelar ingen roll, sorgligt i vilket fall som helst.

The Hives var absolut inte utan skuld heller, kommer inte ihåg siffrorna men nån snubbe brände miljoner på lyx och gitarrer och levde som att det inte fanns någon morgondag.

Jag tror inte det var skivbolaget faktiskt, utan bokningsbolaget. Eller nåt. Spelar ingen roll, sorgligt i vilket fall som helst.

The Hives var absolut inte utan skuld heller, kommer inte ihåg siffrorna men nån snubbe brände miljoner på lyx och gitarrer och levde som att det inte fanns någon morgondag.
Japp minns att det var maxat rockänråll-spenderande när de slog internationellat och började hyra ut sina låtar till reklamfilmer. Men de hade, inbillar jag mig, väl inga skäl att tro att pengarna inte var ärligt intjänade.

Japp minns att det var maxat rockänråll-spenderande när de slog internationellat och började hyra ut sina låtar till reklamfilmer. Men de hade, inbillar jag mig, väl inga skäl att tro att pengarna inte var ärligt intjänade.
The Cardigans advokat menade väl att The Hives-medlemmarna visst hade känt till upplägget men att de hade kört på ändå. Ja ja, OT som fasen här. ?

The Cardigans advokat menade väl att The Hives-medlemmarna visst hade känt till upplägget men att de hade kört på ändå. Ja ja, OT som fasen här. ?
För att göra det lite OnT så vet jag att trummisen är (var?) en ivrig cyklist. Vet att en bekant cyklat mycket mtb i Kolmårdsskogarna tillsammans med honom.

Yes! Sommarlovet innan jag skulle börja gymnasiet 1995, tillsammans med Punk-O-Rama 1, Tiny Tunes, Dookie och Punk in Drublic.
Släng in Heavy Petting Zoo också. Jag gillade aldrig skatepunk, men jag tyckte att det var chockerande och jävligt iskallt med det omslaget.

Minns när vi hittade den här pärlan nån gång tidigt 00-tal, passar ju bra idag

Och fram tills Trumps kampanj 15 år senare var vi nog helt övertygade om att det var en ploj-låt :/

Tillbaka
Topp