Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tullakroksfestivalen -96 (?) är enda gången jag har sett dem. Det var rätt skramligt, och sen förblev det kanske även framöver?För gamla onda tiders skull.
Tullakroksfestivalen -96 (?) är enda gången jag har sett dem. Det var rätt skramligt, och sen förblev det kanske även framöver?
Exakt lika coola (i synnerhet Watts) som i det tonsatta originalet, trots upphovsmannens idoga försök att förlöjliga :)Jag hör ingen musik!
Nytt från både Hives och QOTSA, man kan ju tro att det är 2003 igen.
Vilken blaska?Avd: vrid och vänd.
Dagens ETC.Vilken blaska?
Ah, nytt från QOTSA, lyckats missa, nice.Nytt från både Hives och QOTSA, man kan ju tro att det är 2003 igen.
Han har även drabbats av besöksförbud gentemot sin exfru och deras barn.. men det påstås eventuellt inte vara hela historien.Ah, nytt från QOTSA, lyckats missa, nice.
Läst att Kyuss/QOTSA legandaren Josh Homme drabbats av cancer, hoppas det är någon lindrig variant.
Usch då, jag är inte påläst men vet att han varit med om lite "incidenter", det var väl även någon sorts konfrontation med publiken vid ett tillfälle? Vi får hoppas att Josh får ordning på sitt liv igen, detta musikaliska geni.Han har även drabbats av besöksförbud gentemot sin exfru och deras barn.. men det påstås eventuellt inte vara hela historien.
/Skvaller-SIE
Han framstår som en rätt osoft kille både från de nära och hans ex-polare i Kyuss. Samtidigt verkar ju alla vilja jobba med honom, men manipulativa människor kan ju få med sig de flesta. Som du säger, musikaliskt verkar han han kunna spotta ur sig hur mycket som helst, det får han gärna fortsätta med länge.Usch då, jag är inte påläst men vet att han varit med om lite "incidenter", det var väl även någon sorts konfrontation med publiken vid ett tillfälle? Vi får hoppas att Josh får ordning på sitt liv igen, detta musikaliska geni.
Droger skulle ej förvånaHan framstår som en rätt osoft kille både från de nära och hans ex-polare i Kyuss. Samtidigt verkar ju alla vilja jobba med honom, men manipulativa människor kan ju få med sig de flesta. Som du säger, musikaliskt verkar han han kunna spotta ur sig hur mycket som helst, det får han gärna fortsätta med länge.