Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Intressant. Hade inte hört den tidigare. Sen tycker jag nog att Vai gjorde den bättre även om det förstås är lite vanskligt att jämföra en riktig studioinspelning med en demo.
Det här med Touareg-rock är en stor grej på sina håll tydligen?
If you say so! Får erkänna min okunnighet utöver att ha hört om det och någon enstaka låt. Dock absolut ingen koll på genren.Det här med Touareg-rock är en stor grej på sina håll tydligen?
Jag har inte någon koll heller direkt, men här verkar ju finnas lite att gräva i.If you say so! Får erkänna min okunnighet utöver att ha hört om det och någon enstaka låt. Dock absolut ingen koll på genren.
Jag hade lite tråkigt och slängde in något i stil med "traditional music from Mali" i sökfältet och fick upp den.
Låter ju onekligen nytt! Och bra!Nytt släpp från Slowdive!
Hörde första gången i morse på Nyhetsmorgon. Lät bra, som ett modernt The Cure, blir att lyssna mer.Nytt släpp från Slowdive!
Rekommenderar deras storverk Souvlaki från 1993.Hörde första gången i morse på Nyhetsmorgon. Lät bra, som ett modernt The Cure, blir att lyssna mer.
Det där var ju nice, trots att sånt inte dyker upp på min Spotify av någon anledningOch nytt från Svalbard, nytt album kommer 6:e oktober:
Frågan är om det finns en enda låt av FFDP som inte är bra. Jag kan inte komma på nån i alla fall
I second that.Rekommenderar deras storverk Souvlaki från 1993.
Jag tänker inte sådär, en hel del folk gillar det men för mig blir jag lite stressad när det är för högt bpm. Kan du cykla i takt till detta? ?Jag kan fatta att folk tänker ”hur i helvete kan du ens lyssna på sånt där” om jag lyssnar på Marduk men smaken är ju som baken. Blev påmind genom en fråga till Metalpodden som löd nåt i stil med: Vilken spelning var det som gav dig tinnitus eller fick dig att börja använda öronproppar?
För min del var det Marduk när de var förband till Danzig, typ 2001 eller om det var 2002. Jävlar vad det susade i skallen den kvällen.
Ja och de har ju släppt nytt med!
Death och black metal är rent exceptionellt bra för Zwift, det är det som får mig fortsätta kämpa.Jag tänker inte sådär, en hel del folk gillar det men för mig blir jag lite stressad när det är för högt bpm. Kan du cykla i takt till detta? ?
Det är för min del lätt att tröttna om det inte finns melodi. Så melodic death metal är bra för då får man det bästa av båda världar enligt mig.
Nej nu blir man sugen på att skaffa ett trumset! Grymt!Som motvikt till all tramsig tuggummimetal har vi här lite seriös blytung metal!
Apropå Stillborn? ?
Cyklar endast till fågelsång och vindens sus.Jag tänker inte sådär, en hel del folk gillar det men för mig blir jag lite stressad när det är för högt bpm. Kan du cykla i takt till detta? ?
Det är för min del lätt att tröttna om det inte finns melodi. Så melodic death metal är bra för då får man det bästa av båda världar enligt mig.
Förstår din tanke, men det var ren feeling...Apropå Stillborn? ?