Sambal Oelek
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite klassiskt såhär på helgdagsmorgonen/förmiddagen är väl absolut inget konstigt. Sällan det sker för mig men ibland när jag hittar Erik Schüldts radioprogram så passar det just perfekt.Actus tragicus - Johan Sebastian Bach
Jag vet, jag är lite konstigt
En av mina favoritfilmer.“if I left here tomorrow, would you still remember me?” Ett fint slut...
Klassiker i kategorin britpop med indisk touch:Det fortsätter svänga med indiska vibbar nu i dagarna. Blanda vadsomhelst med Metal så blir det bra ? Jag letar annat som är udda blandningar så ni får gärna tipsa om det finns annat nåt lite mer eklektiskt eller obskyrt.
Jag sitter i restaurangen och lyssnar serbisk folkmusik ?
Känns som megahit är att ta i.1986
Robert Palmer
Andy Taylor (DURAN DURAN) (Gitarr)
Mega Hit...
Fel av dig…Känns som megahit är att ta i.
Visa bilaga 656685
Lät så långsam efter att jag mest lyssnat på denna versionen. :)Klassiker i kategorin britpop med indisk touch:
och såklart:
Men vafan, vi har liksom redan Beatallica att tampas med här i världen
"Glad"? Undrar hur hon ser ut och låter när hon är riktigt pissed då...?Glad tjejrock tackar jag aldrig nej till, riktigt bragår rakt in på min spellista för Zwift.
För inte alls länge sen spelade jag in en trumvideo och raderade den efter en lyssning pga att jag såg för sur ut ? Förutom en split second efter att jag satt ett svårt fill då det kom upp ett stort flin. Får fan börja ha mask alltså ?"Glad"? Undrar hur hon ser ut och låter när hon är riktigt pissed då...?![]()
Kanske haft den innan, men den här är mäktig. Ska helst lyssnas på med en bra anläggning.
Han har en otrolig timing, ser ut att njuta av varje ton. Har kollat lite andra videos men dom känns mer som att dom bara spelar genom noterna på något sätt.
Lite kul när en av medhjälparna håller på att ändra till fel registrering 48s in.
Och en "rockversion" som är ganska schysst. Blev lite av en hit när den kom ut. Köpte skivan men Toccata var den enda som var riktigt bra IMHO.