D
Deleted member 63645
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Sett henne spela live två gånger samt träffat henne en gång på en skivsigneringSå fint, min ungdomskärlek
Prova den gång till. Ålder är bara en siffra. ?Nostalgilyssnar, men inser att jag blivit för gammal för att riktigt uppskatta refused.
Biljetter till den står högst upp på min önskelista om jag har haft någon. Vad tycker du om den?Var på bio och såg dokumentären om Imperiet igår, så dagen förgylls givetvis av toner från 80-talet.
Den var riktigt bra*. Mycket sköna arkivbilder blandat med nya intervjuer och för mig som började lyssna på dem strax efter att de lagt ner var det kul att få vissa saker presenterade i kronologisk ordning. Jag visste t.ex. att de spelat i Mexico och Nicaragua, men hade inte riktigt koll på hur det gick till att de hamnade där.Biljetter till den står högst upp på min önskelista om jag har haft någon. Vad tycker du om den?
Den var riktigt bra*. Mycket sköna arkivbilder blandat med nya intervjuer och för mig som började lyssna på dem strax efter att de lagt ner var det kul att få vissa saker presenterade i kronologisk ordning. Jag visste t.ex. att de spelat i Mexico och Nicaragua, men hade inte riktigt koll på hur det gick till att de hamnade där.
Kul också att höra Thåström berätta om att de hängde rätt mycket på Café Opera ett tag, och att de gillade uppmärksamheten de fick på den tiden. Jag har nog växt upp med bilden av honom som en enstöring som alltid tagit avstånd från all form av glam och flärd, men han är tydligen bara människa precis som oss andra.
(*Det underlättar såklart om man redan gillar bandet.)
Brukar vara så. Lite som alla studenter som är vänster ända tills de slutar leva på studiebidrag och börjar tjäna egna pengar.Bästa sättet att "bota" anti-glammare är väl att ge dom tillgång till glammen?