Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett den, riktigt bra dokumentär! Om man gillar Stones, som jag givetvis gör, så måste man se den!Ni måste se Anita Pallenberg dokumentären på SVT, jag såg den igår väldigt intressant.
Stones musa… inspiration till låten här och många andra…
Kom med en rapport sen är du snäll.Hög tid att sätta sig in i Bad Religions senaste sju plattor. Börjar här.
Efter ett tiotal lyssningar är det endast låtarna 5 och 10 som jag tycker håller måttet. Men jag har inte bråttom och kommer ge den lite mer tid.Kom med en rapport sen är du snäll.
Tycker gott Audioslave kunde fått mer cred på sin tid än vad de fick, ibland får det gärna vara så enkelt som att några grabbar bara vill göra bra rocklåtar som inte måste handla om depression, droger eller mexikanska potatisskördares förtryck. Out of Exile tycker jag själv är Peak Chris Cornell, även om det är svårt att välja.Jag fortsätter med Audioslave även idag. Jag gillar även filmen som videon lånar friskt från, "Jakten mot nollpunkten".
Hm, jag tror nog din smak egentligen är mer extrem än min om man avser gillande av extremt tung metal. Även om mina öron lite börjar vänja sig vid growlande så skulle jag inte direkt beskriva det som min smak.@GoranS smak är ibland väl extrem för mig (över min gräns som man säger) men jag ska lyssna senare i kväll.![]()
Nix, det är svårsmält, helt klart, jag kan dock ibland vara jäkligt trög i mitt lyssnade, har väldigt svårt att döma en platta direkt. Jag kan ju gilla viss "brutal death metal" ibland (ger också lite gratiskraft under Zwift, praktiskt) men det här går nog in i någon annan udda genre, mera sludge aktigt, sången känns extra svårsmält. ?Wtf, nu dyker snart @MrSthlm upp och gillar
I beskrivningen av bandet i videobeskrivningen står det:Nix, det är svårsmält, helt klart, jag kan dock ibland vara jäkligt trög i mitt lyssnade, har väldigt svårt att döma en platta direkt. Jag kan ju gilla viss "brutal death metal" ibland (ger också lite gratiskraft under Zwift, praktiskt) men det här går nog in i någon annan udda genre, mera sludge aktigt, sången känns extra svårsmält. ?
Här kan du däremot få njuta av lite bra brutal death metal inspirerat av Egyptisk mystik. ?
Så peppad!En vecka kvar till konsert med ERR, så dags att lyssna in sig igen.
Är tyvärr på annan ort då :(En vecka kvar till konsert med ERR, så dags att lyssna in sig igen.