GoranS
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Så går det när man lyssnar på moderna uppstädade versioner.
Även jag har ibland gjort mig skyldig till att försöka se ut som Gary Cooper.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Även jag har ibland gjort mig skyldig till att försöka se ut som Gary Cooper.
Haha, jag gillar den versionen men jag gillar också musik som denna ?Mmm, kul med original. Det har väl gjorts fler covers än man kan räkna, men jag gillar nog ändå Ellas version bäst.
Den här versionen vill jag minnas låg på listorna när jag var ung. 80-talet var fan annorlunda.
Jo, den har ju en del rätt tydliga drag av sin tid. Vilket man väl, på gott och ont, kan säga om originalet också.Mmm, kul med original. Det har väl gjorts fler covers än man kan räkna, men jag gillar nog ändå Ellas version bäst.
Den här versionen vill jag minnas låg på listorna när jag var ung. 80-talet var fan annorlunda.
Mer hår på 70-talet, men jag får lite discovibbar på rörelsemönster och klädsel.Scorpions! från-84, nu fattar jag varför Klaus Meine använde sin otroligt loja skinnkeps senare!
Men de rockar på bra här!
Är väl inget direkt fan men det går ju inte att inte fatta deras storhet där.De bästa 23 minuter av livemusik någonsin i min bok:
Stort!De bästa 23 minuter av livemusik någonsin i min bok: