Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag missat nysläpp, tackartar mig tillbaka till 90 talet och grunge eran
även om det är lite mer polerat
Hade jag missat, tackar![]()
Förra plattan ”Brighten” var ju toppen, håller nya samma mått så är jag nöjdJag diggar hela plattan, något oväntat har Cantrell släppt det klart bästa han gjort sedan 90 talet (enligt mig....). Han är nog en av mina musikaliska idoler.
Ja, jag behöver nog ge den en ny chans efter att han nu levererade denna dunderplatta.Förra plattan ”Brighten” var ju toppen, håller nya samma mått så är jag nöjd
Modern Beck light?
Ja, om man nödvändigtvis vill jämför dem med någon så är väl Beck en lika god kandidat som någon annan.Modern Beck light?
Efter nya plattan drog Spotify igång Degradation Trip som väl är den Cantrell-plattan jag kan bäst utanför AiC. Och inte för att förringa Layne, men det var väl först när DT släpptes som jag fattade hur stor del av låtskrivandet i AiC som Cantrell stod för.Ja, jag behöver nog ge den en ny chans efter att han nu levererade denna dunderplatta.
Den där är ju egentligen för ny för att den ska kunna vara bra, men jag kanske ska ge den en chans. Lyssnade en del på dem i ungdomen, främst då "White Trash, Two Heebs and a Bean".Här har man lyssnat på NOFX i 30 år och tills nyss missat vad som kanske är deras bästa platta, bara för att man tyckte omslaget var kass? Skäms på mig.
Exakt så har jag med tänkt, men efter att ha fastnat i ett djupt kaninhål på reddit i samband med deras splittring så har jag förstått att det finns många livslånga fans som även gillar deras nyare plattor, vilket för mig är allt efter The War on Errorism (2003?).Den där är ju egentligen för ny för att den ska kunna vara bra,