Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte man behöver bry sig så mkt om trådpublikens smak. Blir det en otryckt länk så blir det. Annars kan det ju hända att någon annan hittar något som är nytt för den personen och faller denna på läppen.Hehe, jag har bisarrt bred musiksmak, du kan få njuta av detta mästerverk så länge.Jag upplever att det är helt fel publik här på Happy för min hmmm "hårdare musikaliska sida" därför allt mindre tips av denna typ av musik. Folk är upptagna i rakningstråden, ok, kanske inte du.
Ja, jo, visst, du har rätt, men som sagt, jag har väldigt bred smak så det är noll problem, kul att tipsa om annat jag lyssnar på också.Jag tycker inte man behöver bry sig så mkt om trådpublikens smak. Blir det en otryckt länk så blir det. Annars kan det ju hända att någon annan hittar något som är nytt för den personen och faller denna på läppen.
Där fick mina förutfattade meningar sig en törn. "En italiensk kampsång! Säkert Bella Ciao." tänkte jag, men tji fick jag. Eftersom det var dags för lite trainercykling fick det bli en version med snabb takt från mig istället.Dåligt drag i tråden.
Ojojoj, finns så mycket att upptäcka där.Där fick mina förutfattade meningar sig en törn. "En italiensk kampsång! Säkert Bella Ciao." tänkte jag, men tji fick jag. Eftersom det var dags för lite trainercykling fick det bli en version med snabb takt från mig istället.
Jag sitter mest och är rädd för att jäntan ska trilla av stolen. Vad är grejen med att sitta så rackarns långt ut på kanten?Hm, rätt blek civer i mina öron.
Får väl lugna dig med en karl med ändalykten mer ordentligt på pianostolen.Jag sitter mest och är rädd för att jäntan ska trilla av stolen. Vad är grejen med att sitta så rackarns långt ut på kanten?![]()
Tool ,ett sånt där band man lyssnar på ett par gånger i veckan minst
Fortsätter med lite hård tysk musik.och nu urklassisk power/speedmetal från Tyskland
Oj, oj, oj, det där var alldeles för hårt för min smak. Tyskarna var tusan mig helt galna på 80-talet.Fortsätter med lite hård tysk musik.
Det där känns som ett riff jag skulle kunna och sitta och spela i flera timmar och driva folk i min närhet till vansinne.Såg denna nyligen, funkade fint som instruktionsfilm hur man enkelt spelar huvudriffet på akustisk gitarr:
Det är inte helt lätt att tajma takten/taktbytena, vilket nog påskyndar närhetens irritation avsevärt.Det där känns som ett riff jag skulle kunna och sitta och spela i flera timmar och driva folk i min närhet till vansinne.
Jag är dålig på terminologi, men det är säkert rätt det du säger.Det är inte helt lätt att tajma takten/taktbytena, vilket nog påskyndar närhetens irritation avsevärt.
Edit: synkopering är nog lämpligare terminologi är takt
Jag måste erkänna stora brister i min PF-kunskap. Får kolla detta, jag har väl ändå nått åldern då den typ av kunskapsluckor inte längre kan anses vara acceptabla.Jag är dålig på terminologi, men det är säkert rätt det du säger.
En annan pryl man kan spela tills kossorna kommer hem är basgången till Pink Floyd’s Money. Den är väl också lite speciell i takten?
Är väl sjutakt.Jag är dålig på terminologi, men det är säkert rätt det du säger.
En annan pryl man kan spela tills kossorna kommer hem är basgången till Pink Floyd’s Money. Den är väl också lite speciell i takten?
Stämmer säkert.Är väl sjutakt.