Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den var fantastiskt bra även i Örebro, men folk som (försöker) "klappa takten" borde fan omyndigförklaras.
Den var ännu bättre i Växjö (än i Uppsala). Jag ser fram mot när den är rörigt finslipad i Borgholm i sommar.Den var fantastiskt bra även i Örebro, men folk som (försöker) "klappa takten" borde fan omyndigförklaras.
Bob är alltid störst, bäst och vackrast."I was sleeping like a rat when I heard something jerkin'..."
"...I said no, no, no, I´m a doctor and it´s true. I´m a clean cut kid, and I've been to college too.".....you unpatriotic rotten doctor commie rat.....
Paja cykeln. Ett jävla namn på en platta.
Igenkänningsfaktorn (dock inte just på LP-skivor) från mitt hushåll är total. Ingen bryr sig om min kunskap förens det skall spelas obskyra frågesporter i lag.
Samma.Igenkänningsfaktorn (dock inte just på LP-skivor) från mitt hushåll är total. Ingen bryr sig om min kunskap förens det skall spelas obskyra frågesporter i lag.
Väldigt bra platta.Hittills bara Hellacopters idag. Just nu:
De andra medlemmarna har ju återförenats ett antal gånger genom åren, med mer eller mindre lyckade stand in på Kurts plats.Efter gårdagens nästan-Nirvanaspelning på SNL plockade jag fram denna igen.
Och det förvånar mig inte att det var just Post Malone som till sist stod på scen igår när de andra gubbarna efter förmodligen en triljard förfrågningar till sist okejade en minireunion.