Fjärdebrunn
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Bra platta att köra HIIT till.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men låtar som Danny Boy finns ju även, och kan få den tuffaste gruvarbetare att fälla en tår.Irländsk folkmusik är som norska, helt omöjligt att vara sur när man hör det och tänker på Leprechauner och öl. Spelar ingen roll hur allvarligt det är.
Påminner om denna med molltonerna, om än lite mer poppig:Irländsk folkmusik är som norska, helt omöjligt att vara sur när man hör det och tänker på Leprechauner och öl. Spelar ingen roll hur allvarligt det är.
Åååh, Levellers! Glömmer aldrig när jag hörde 15 Years första gången på MTV i början på 90-talet. Var sedan hooked på en gång.Hela albumet "Levelling the Land" är helt magiskt.Påminner om denna med molltonerna, om än lite mer poppig:
Jag har med mina 90-talsminnen: familjen flyttade 1995 till ny stad och därmed kom ny skola och nya vänner, hittade snabbt mina gelikar som precis som jag var inne på trallpunk och skateboard, men som även lärde mig uppskatta Levellers och svenska rollspel. Levelling the Land var med första plattan som fastnade för mig, såhär 30 år senare är det nog Zeitgeist som är favoriten. Jävligt formativa år de där gymnasieårenÅååh, Levellers! Glömmer aldrig när jag hörde 15 Years första gången på MTV i början på 90-talet. Var sedan hooked på en gång.Hela albumet "Levelling the Land" är helt magiskt.
Inte alls min genre egentligen, men denna är snudd på euforisk