Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu lyssnar jag inte på vänster musik så som du gör.
Kanske ett litet citat från DN skall jag rota runt lite i dina postningarYes, you are right.
Visa bilaga 784479
Önskemål i denna tråd eller någon annan tråd?
Tror att hen önskade lite Braggin' i en annan tråd men tydligen föll det inte hen i smaken.Önskemål i denna tråd eller någon annan tråd?
Hörde ”she’s leaving you” för ett tag sedan och tänkte omgående på Pavement och WeakerthansAmericana-indie. Inte så dumt.
Vafaan, vem lägger in från Spotify så inte refrängen kommer medNy dimention i plintgrävningen, låter som Färjestad i refrängen med mina öron
Megadeth är ett band som alltid splittrat mig men en grym låt och på den tiden kunde ändå Mustaine sjunga helt godkänt (det är just Mustaines "sång" som ofta stör mig med detta band). Om han skulle fokuserat på sitt gitarr samt låtskrivande av världsklass och de istället anlitat en vassare sångare tror jag de skulle blivit större. Sedan är det också något tröttsamt med Mustaines oändliga bitterhet över hur han behandlades av Metallica.Återupptäckte denna.
Ja, han lär nog gnälla om det på sin dödsbädd.Megadeth är ett band som alltid splittrat mig men en grym låt och på den tiden kunde ändå Mustaine sjunga helt godkänt (det är just Mustaines "sång" som ofta stör mig med detta band). Om han skulle fokuserat på sitt gitarr samt låtskrivande av världsklass och de istället anlitat en vassare sångare tror jag de skulle blivit större. Sedan är det också något tröttsamt med Mustaines oändliga bitterhet över hur han behandlades av Metallica.
Haha, riktigt oskön människa men älskar musiken ändå.Megadeth är ett band som alltid splittrat mig men en grym låt och på den tiden kunde ändå Mustaine sjunga helt godkänt (det är just Mustaines "sång" som ofta stör mig med detta band). Om han skulle fokuserat på sitt gitarr samt låtskrivande av världsklass och de istället anlitat en vassare sångare tror jag de skulle blivit större. Sedan är det också något tröttsamt med Mustaines oändliga bitterhet över hur han behandlades av Metallica.
Du lär dig, jävligt bra utom när det skenar....Min favorit Indian levererar som alltid